بازداشت بازیگر فیلم جوکر برای تجمع مقابل پارلمان آمریکا

بازداشت بازیگر فیلم جوکر واکین فینیکس، مقابل پارلمان آمریکا انجام شد. این بازیگر در تجمع هفتگی جین فوندا از ضرورت تصمیمات جدی زیست محیطی سخن گفت.

بازداشت بازیگر فیلم جوکر برای تجمع مقابل پارلمان آمریکا

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: واکین فینیکس بازیگر و تهیه کنندهٔ آمریکایی است. او برنده جوایزی از جمله جایزه گرمی، یک جایزه گلدن گلوب و نامزد سه جایزه اسکار است. در سال ۲۰۱۹، نقش کاراکتر جوکر در فیلمی با همین نام را بازی کرد که با استقبال منتقدان همراه بود و باعث شد از اصلی‌ترین مدعیان جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد امسال شود. او برای بازی در این نقش، برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد شده‌است.

در حالی بازداشت بازیگر فیلم جوکر برای تجمع مقابل پارلمان آمریکا انجام شد که فینیکس در تجمع زیست محیطی در مقابل پارلمان آمریکا سخنرانی می‌کرد.

خبرآنلاین نوشت: این بازیگر همراه با گروهی از بازیگران آمریکایی به مقابل پارلمان آمریکا رفته بود تا در اجتماع همه هفتگی جین فوندا حاضر شود ، در پایان سخنرانی به دلیل تجمع غیر قانونی بازداشت و از محل رانده شد!

در سخنرانی واکین فینیکس که هنرپیشه های دیگری چون سوزان ساراندون هم همراهی اش می کردند از ضرورت تصمیمات جدی زیست محیطی سخن به میان آمد و هشدار داده شد که باید برای داشتن آینده‌ای با تغییرات بزرگ سیاست‌های زیست محیطی اتفاق بیفتد.

بازداشت بازیگر فیلم جوکر برای تجمع مقابل پارلمان آمریکا


جین فوندا این جنبش را به تاسی از گرتا دختر سوئدی ۱۵ ساله که انتقاداتش در سیاست های زیست محیطی دنیا خبرساز شد، راه انداخته و همه هفته به نشانه اعتراض برابر کنگره آمریکا تحصن می کند.
واکین فینیکس مهمان این هفته او این روزها برای بازی در فیلم ژوکر از محبوب ترین ستاره های سینمای دنیاست که پس از موفقیت در جشنواره کن، شانس اول جایزه اسکار هم شناخته می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها