مسمومیت دانش آموزان کار آمریکا و اسرائیل است

ممکن است در ماجرای مسمومیت دانش آموزان دست اسرائیل یا منافقین و ... پشت ماجرا باشند و دور از ذهن و تصور هم نیست.

مسمومیت دانش آموزان کار آمریکا و اسرائیل است

محمد طلا مظلومی نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به ماجرای مسمومیت دانش آموزان در برخی مدارس کشور به ویژه در استان قم و بروجرد تصریح کرد: آقای امیر آبادی و تعدادی از نمایندگان این موضوع را یادآوری کردند و از رئیس مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان و کمسیون اجتماعی و امنیت داخلی درخواست کردند که به موضوع ورود کنند و با همکاری دستگاه‌های امنیتی موضوع را پیگیری کنند و اگر به نتیجه برسند و عامل ماجرا مشخص شود قطعا مجلس حساسیت خود را خواهد داشت و واکنش جدی نشان خواهد داد.

این نماینده مجلس ضمن بیان تحلیل خود از عوامل این ماجرا و تاکید بر اینکه امکان دارد که منافقین و جریان‌هایی که قصد بدنام کردن نظام یا نظام آموزشی کشور را دارند یا حتی اسرائیل در ماجرا دست داشته باشند، گفت: به هر حال فعلا موضوع مبهم است و باید دستگاه های نظارتی و امنیتی اعلام نظر کنند.

مظلومی ادامه داد: هیچ چیز بعید نیست و ممکن است دست اسرائیل یا منافقین و ... پشت ماجرا باشند و دور از ذهن و تصور نیست. اما آنچه مهم است این حرکت ازسوی منافقین یا هر گروه مخالف و معاند نظام باشد حتما محکوم به شکست است و نمایندگان و مجلس هم در زمان لازم و با مشخص شدن حقیقت موضوع حتما واکنش در خور خواهد داشت.

منبع: همشهری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها