مقصر افزایش قیمت دلار، سکه، کالاهای اساسی کیست؟

افزایش قیمت دلار، سکه، کالاهای اساسی، ناشی از عملکرد دولت روحانی است اما آقایان به جای پاسخگویی، امروز در جایگاه مدعی حاضر شده‌اند.

مقصر افزایش قیمت دلار، سکه، کالاهای اساسی کیست؟

زهره سادات لاجوردی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار کرد: آقایان در حالی بار تقصیر و مسئولیت مشکلات اقتصادی موجود را به گردن دولت فعلی می‌اندازند که خود و دولت مورد حمایتشان باعث و بانی وضعیت امروز هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: آقایان به جای اینکه به خاطر مشکلات اقتصادی به وجود آمده بر اثر نحوه مدیریت‌شان به مردم پاسخگو باشند؛ در جایگاه مدعی حاضر شده و عملکرد دیگران را زیر سوال می‌برند و می‌خواهند با پاک کردن صورت مسئله یعنی گذر از عملکرد هشت ساله خودشان که عامل مشکلات فعلی است؛ تمام تقصیر را به گردن دولت حاضر بیندازند. 

وی اظهار داشت: هیچکس منکر وجود ایراد و اشکال در دولت فعلی و امور اجراییِ در شرایط کنونی نیست اما هنوز زمان زیادی نگذشته و خوشبختانه، مردم فراموش نکرده‌اند که قیمت دلار در زمان آغاز به کار دولت آقای روحانی حدود ۳۰۰۰ تومان بود با (۶۳۰ درصد افزایش) در پایان کار دولت یازدهم قیمت هر دلار به ۳۰ هزار تومان رسید.

لاجوردی خاطرنشان کرد: در دولت قبل همه مسائل کشور و از جمله اقتصاد شرطی شده و به  برجامی گره زده شده بود که سرنوشت آن عملاً در دست خارجی‌ها بود و همین مسئله اقتصاد ما را شکننده کرده و هزینه تبعات سنگین این بی‌تدبیری را مردم متحمل شدند تا جایی که آثار سوء این سیاستها در اواخر دولت قبل به وضوح بر زندگی و معیشت مردم سایه افکند.

وی افزود: افزایش قیمت دلار، سکه، کالاهای اساسی، ناشی از عملکرد دولت روحانی است اما آقایان به جای پاسخگویی، امروز در جایگاه مدعی حاضر شده‌اند و در حالی که در جایگاه مقصرین اصلی وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور انگشت نشانه به سمت خودشان است، با اتخاذ این‌ قبیل شیوه‌ها به نوعی از پاسخگویی فرار می‌کنند./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها