دشمنان و اغتشاشگران نمی‌خواهند جمهوری اسلامی در معادلات جهانی باشد!

دشمنان نمی خواهند اسلام و به طور خاص جمهوری اسلامی ایران در معادلات آینده جهان نقش آفرینی کنند.

دشمنان و اغتشاشگران نمی‌خواهند جمهوری اسلامی در معادلات جهانی باشد!

وزیر کشور: میدان‌داران اغتشاشات اخیر در ۷ کشور آموزش دیده بودند

وحیدی، وزیر کشور با اشاره به نقش‌آفرینی مستقیم آمریکا، رژیم اشغالگر قدس، عربستان و برخی کشورهایی اروپایی در ناآرامی های اخیر گفت: میدان‌داران و لیدرهای این آشوب‌ها در هفت کشور آموزش‌های ویژه مربوط به این اغتشاشات را فراگرفته بودند.

در توطئه اخیر علاوه بر اینکه آمریکا در کوتاه‌ترین زمان از اغتشاشگران حمایت کرد، کشورهایی مانند آلمان، فرانسه و انگلیس در کنار عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی نیز با تشکیل ستادی به طور شفاف و آشکار به حمایت از آشوب‌گران پرداختند.

جبهه استکبار تلاش کرد تا وقایع اخیر را به سوی مباحث قومیتی سوق داده و خود را طرفدار اقوام و قومیت‌های مختلف نشان دهد که این دروغ بزرگ از سوی اقوام ایرانی مورد پذیرش قرار نگرفت.

با وجود هزینه‌هایی که دشمن برای این جنگ ترکیبی و اغتشاشات صرف کرد، توطئه آن‌ها به شکست انجامید اما به رغم آگاهی از این ناکامی آنان راهی جز اصرار بر این استمرار جنگ ترکیبی ندارند.

طرفداری دروغین استکبار از ملت‌ها در گذشته به اثبات رسیدکه از آن جمله می توان به حمایت آنها از داعش در کشتار کردها در عراق و اهل سنت موصل اشاره کرد.

در وقایع اخیر همه جریانات ضد نظام خارج از کشور مانند منافین شیعه و کومله اهل سنت وارد میدان شدند تا بتوانند به اهداف شومشان برسند که راه به جایی نبردند.

تمام وقایع اخیر با هدف شکل گرفت که نگذارند ایران اسلامی در هندسه جدید قدرت جهان به جایگاه واقعی خود دست یابد چرا که آن‌ها از ایران قدرتمند و پیشرفته واهمه دارند.

آنها نمی خواهند اسلام و به طور خاص جمهوری اسلامی ایران در معادلات آینده جهان نقش آفرینی کنند و به همین خاطر هر مقدار جمهوری اسلامی ایران رشد کند، فشار آنها بیشتر می‌شود./ ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها