فخرالسادات محتشمی‌پور: نگذارید تاجزاده به سرنوشت هدی صابر دچار شود

فخرالسادات محتشمی‌پور: نسبت به جان همسرم سید مصطفی تاجزاده هشدار می‌دهم.

فخرالسادات محتشمی‌پور: نگذارید تاجزاده به سرنوشت هدی صابر دچار شود

فخرالسادات محتشمی پور در لایو اینستاگرامی امشب نسبت به سلامتی همسرش مصطفی تاجزاده هشدار داد. محتشمی پور گفت:  همسر من در زندان انفرادی ۲ الف به مدت ۳۲ روز است که بازداشت موقت شده است. 

اعتراض همسرم به بازداشت با روزه داری اعتراضی از روز شانزدهم شروع شد.

تاجزاده از ابتدا اعلام کرده بود که اگر تا دو هفته دیگر دادگاهم برگزار نشود روزه داری را شروع خواهم کرد. اکنون فشار خون او بالا رفته و من نگرانی خودم را به بازجویان تاجزاده اعلام کرده ام.

امروز موفق شدم مدارک پزشکی تاجزاده را از زندان اوین دریافت کنم . بسیاری از کتابهایی که همسرم درخواست کرده را به او نمی‌دهند . همسر من زندانی نیست بلکه انسانی آزاده و بنده خداست. شما حق نداشتید تاجزاده را بازداشت کنید و حق طولانی کردن بازداشت را نداشتید حالا ما را با ۳ تلفن در طول ۳۲ روز و تحویل برخی کتاب‌ها به ایشان زیر منت میبرید؟

افزایش فشار خون تاجزاده کاملا نگران کننده است و او باید سریعا تحت معاینه قلبی قرار بگیرد .وکیل ایشان امروز فقط ملاقات کابینی داشت درحالیکه وکیل باید ملاقات حضوری داشته باشد. ایشان در اعتراض به این نحوه ملاقات، با وکیل گفتگو و ملاقات نکرده است.

اگر مصطفی دچار سرنوشت هدی صابر شود چه خواهید کرد؟ بدن ما می‌لرزد که سرنوشت مصطفی تاجزاده مانند هدی صابر نشود. 

چیزهایی که از خانه ما بردید سرقت است، چرا قاضی ... دادگاه تاجزاده را برگزار نکرده است؟ تاجزاده را در انفرادی زندانی کردید چگونه او باید صدای اعتراض خود را به این وضعیت به گوش مردم برساند؟ مخاطب اصلی من در این گفتگوی لایو مردم ایران است. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها