بازداشت مادر و دختر بی آبرو در خمین

ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین مادر و دختر کیف قاپ را با 36 فقره سرقت دستگیر کردند.

بازداشت مادر و دختر بی آبرو در خمین

 فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری مادر و دختری کیف قاپ با ۳۶ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ"بهزاد فکوری" در تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی طی هفته‌های اخیر در شهرستان خمین، بلافاصله تیم‌های تخصصی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان بررسی موضوع را آغاز کردند.

دستگیری مادر و دختر کیف قاپ درخمین

سرهنگ فکوری اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد که دو نفر خانم در نزدیکی بانک‌ها و مغازه‌های شلوغ به قصد کمک به شهروندان به آن‌ها نزدیک و در فرصتی مناسب کیف این افراد را سرقت می‌کردند.

او بیان کرد: در روند تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از یک مادر و دختر بدست آمد و هر دو در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به اعتراف سارقان به ۳۶ فقره کیف قاپی در خمین بیان کرد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فکوری در پایان از شهروندان به خصوص خانم‌ها خواست از تردد تنها در ساعات پایانی شب و اماکن خلوت پرهیز کرده و به توصیه‌های پلیس در پیشگیری از کیف قاپی توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها