سپاه و نیروهای مسلح خود را برای جنگ آماده کنند

دشمنان نظام یک جنگ فرهنگی و رسانه ای و اقتصادی علیه مردم ایران راه انداخته اند و سپاه و نیروهای مسلح باید خود را برای این جنگ آماده کنند.

سپاه و نیروهای مسلح خود را برای جنگ آماده کنند

جنگی که علیه ما راه انداخته اند یک جنگ نظامی نیست و ما باید برای مقابله با دشمنان نظام آماده باشیم.

به گزارش مستقل آنلاین سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در جمع فرماندهان و پاسداران سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم و مرکز آموزش علویون، تحلیلی پیرامون جایگاه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه ای غرب آسیا و جهان ارائه کرد و با اشاره به تغییر و تحولات محیط جهانی، منطقه ای و ملی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که صحنه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی کشورهای منطقه غرب آسیا درحال تغییر و تحول است و ایران باید در این تغییرات کنشگر فعال باشد نه منفعل.

وی با بیان اینکه آمریکا طی 30 سال گذشته به دنبال شکل‌گیری قدرت هژمون تک قطبی در جهان بود اما با شکست مواجه شد گفت: دلایل شکست آمریکا و ناتو را در فرار از افغانستان و خروج از عراق و سوریه که به زودی اتفاق خواهد افتاد می توان مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه فرار آمریکایی‌ها از افغانستان و واکنش منفعلانه آن‌ها نسبت به حمله روسیه به اوکراین نشان از افول قدرت آمریکا دارد، گفت: قدرت سیاسی، اقتصادی و تاثیرگذاری آمریکا در مسائل جهانی کاهش یافته و شکاف میان ترامپ و بایدن هنوز در درون آمریکا وجود دارد و این شکاف عمیق در درون جامعه آمریکا زنده و فعال است و احتمالا در انتخابات آینده آمریکا خودش را نشان خواهد داد.

وی افزود: قدرت آسیایی و قدرت جهان اسلام درحال ظهور است و ایران در هر دو قدرت جایگاه مهمی دارد.

وی از انقلاب اسلامی به‌عنوان معرفی کننده اسلام ناب محمدی در جهان نام برد و خاطرنشان کرد: نگاه مسلمانان جهان به انقلاب اسلامی و رهبری این انقلاب است، حکومتی که توانسته مقابل آمریکا ایستادگی و داعش را سرنگون کند و قدرت فکری و سیاسی ما از ایران فراتر رفته است.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس افزود: مردم برخی از کشورهای اسلامی عکس حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را در منازل خود نصب کرده اند و به ایشان علاقمندند.

صفوی خاطرنشان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری در 19 دی ماه سال قبل در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش فرمودند جنگ فعلی علیه ملت ایران یک جنگ ترکیبی با ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای است.

وی تأکید کرد: سپاه پاسداران باید راهبرد و تهدید دشمن را بفهمد و سپاه و نیروهای مسلح بایستی خود را برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن آماده کنند.

صفوی با بیان اینکه فضای مجازی و رسانه یک قدرت است، تصریح کرد: در کار نهضت خاطره گویی، از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنید. وقتی شما در یک برنامه صحبت می کنید چندصد نفر آدم می بینند و می شنوند اما در فضای مجازی، آن صحبت را میلیون ها نفر دنبال می کنند./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها