سوالات متداول درباره تعمیر تلویزیون !

در هر خانه ای حداقل یک تلویزیون وجود دارد و یکی از ابزار های ایجاد سرگرمی و دورهمی های خانوادگی می باشد بنابراین نمی توان روزی را بدون تلویزیون متصور شد.

سوالات متداول درباره تعمیر تلویزیون !

در هر خانه ای حداقل یک تلویزیون وجود دارد و یکی از ابزار های ایجاد سرگرمی و دورهمی های خانوادگی می باشد بنابراین نمی توان روزی را بدون تلویزیون متصور شد. فرض کنید یک روز سخت کاری را به امید تماشای یک برنامه مهیج در کنار دوستان به پایان رسانده اید و به خانه آمده اید. اما تلویزیون شما دچار مشکل شده است و روشن نمی شود خراب شدن و تعمیر تلویزیون می تواند بسیار ناراحت کننده و در عین حال باعث ایجاد نگرانی در شما شود.

اگر تلویزیون شما ال جی است و نیاز به تعمیر دارد می توانید به کاردون اعتماد کنید و تعمیر تلویزیون ال جی خود را به کاردون بسپارید. شاید تصور شما از برندهای معتبری مانند ال جی کارایی همیشگی بدون نیاز به تعمیر و خرابی باشد اما این تصور بسیار اشتباه می باشد برندهای با کیفیت هم روزی نیاز به تعمیرات دارند.

خوشبختانه کاردون این فرصت را برای شما فراهم کرده است تا با استفاده از تجربیات متخصصین که به تعمیر تلویزیون پرداخته اند بیشترین خرابی های تلویزیون ال جی را بررسی نموده و تا جایی که امکان دارد راه حل مناسب برای رفع عیب تلویزیون را در اختیارتان قرار داده است زیرا برخی از مشکلات تلویزیون را می توانید خودتان برطرف نمایید.

 

برای تعمیر تلویزیون ال جی از کجا شروع کنیم ؟

برخی از مشتریان با کاردون تماس گرفته و از خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی خود اعتراض می کنند و به دنبال دلیل و راه حل برای تعمیر آن هستند. معمولا از آن ها می خواهیم تا مشکل را به صورت کامل و دقیق برای ما شرح دهند در صورتی که تلویزیون را روشن می کنید و با مشاهده لوگوی ال جی تلویزیون خاموش می شود باید بگوییم تلویزیون شما در اصطلاح ریبوت می شود. اگر این عمل به طور مداوم رخ می دهد علت آن خرابی مین برد تلویزیون است البته همیشه هم علت خرابی مین برد نمی باشد بنابراین کاردون قبل از اینکه خرج روی دست شما بگذارد راه حل های ابتدایی را به شما گوشزد می کند تا اگر خودتان می توانید تلویزیون را عیب یابی کنید. گاهی اوقات ممکن است با تغییر در تنظیمات تلویزیون، تایمر را فعال کرده باشید و سر ساعت خاصی تلویزیون خاموش شود. بهتر است محافظ برق و پریز برق را چک کنید زیرا یکی از دلایل خاموش و روشن شدن پشت سر هم تلویزیون خرابی برق می باشد. اگر فلش مموری و یا وسایل جانبی به تلویزیون متصل نموده اید آن ها را خارج کنید شاید مشکل از دستگاه های خارجی باشد. پیشنهاد می کنیم برای مدت نیم ساعت باتری کنترل را خارج نمایید تا در صورت انتقال پیام اشتباه به تلویزیون مشکل برطرف شود. اگر موارد ذکر شده را بررسی نمودید اما باز هم سر نقطه اول هستید بهتر است کار را به کاردون بسپارید تا از تعمیر تلویزیون خود مطمئن شوید.

م

آیا خرابی تمام مدل های تلویزیون ال جی یکسان است ؟

نحوه تعمیر سری ها و مدل های تلویزیون ال جی با هم تفوت دارند؟ پاسخ این سوالات بسیار واضح می باشد هیچ یک از مدل ها به یک صورت خراب نخواهند شد و نحوه تعمیر آن ها نیز یکسان نمی باشد بنابراین دلیل کمک گرفتن از یک تعمیرکار باتجربه و کارآزموده مشخص می شود اگر تلویزیون شما به هر دلیلی نیاز به تعمیر دارد از تعمیرکار با تجربه و آموزش دیده کمک بخواهید زیرا حساسیت این دستگاه بسیار بالا می باشد و در صورت خرابی یکی از قطعات هزینه های بالای تعمیرات برایتان دردسر ساز خواهد شد.

یکی از نکات مهم که باید هنگام تعمیر تلویزیون در نظر گرفته شود انتخاب تعمیرکار متخصص و آموزش دیده می باشد زیرا بیشتر افراد برای راحتی کار بدون حصول اطمینان از قابلیت تعمیر قطعه اقدام به تعویض آن می کنند که این کار می تواند مشمول هزینه های بالاتری برای شما باشد. البته ناگفته نماند تعمیر تلویزیون LCD و LED ال جی با هم تفاوت دارند بنابراین تعمیر هر یک از مدل ها نیاز به تخصص و آموزش ویژه ای دارد. توصیه می کنیم در انتخاب تعمیرکار تلویزیون دقت نمایید تا در نهایت از نتیجه کار راضی باشید.

یکی از مشکلات رایج در تعمیر تلویزیون ال جی مشکل آب خوردگی می باشد که بیشتر کاربران به طور کاملا غیر عمدی با آن برخورد کرده اند و همیشه باعث ایجاد نگرانی در آن ها شده است. یکی از توصیه های کاردون برای کسانی که با این مشکل مواجه می شوند خاموش کردن تلویزیون و جدا کردن دستگاه از برق است. به محض آنکه متوجه تغییر در تصویر تلویزیون و یا کار کردن نادرست تلویزیون شدید این کار را انجام دهید. اگر در جایی که تلویزیون هست آب وجود دارد تلویزیون را به یک مکان خشک منتقل کنید از قرار دادن تلویزیون بر روی سطح سنگ یا سرامیک خودداری نمایید. با یک دستمال تلویزیون را خشک نمایید. دقت کنید برای تعمیر تلویزیون آب خورده باید صبور باشید و به محض تغییر مکان فیزیک و از بین بردن آثار خیسی اقدام به روشن کردن تلویزیون نکنید زیرا در این صورت با یک تلویزیون سوخته مواجه خواهید شد و دیگر نمی توانید آن را تعمیر نمایید. بهتر است چند روز از تلویزیون آب خورده خود استفاده نکنید تا آثار خیسی به طور کامل از بین برود همین طور بهتر است از تعمیرکار تلویزیون کمک بخواهید تا برای باز کردن تلویزیون و خشک کردن قطعات داخلی شما را راهنمایی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها