تقدیر ملی از فولاد خراسان بخاطر مسئولیت اجتماعی و بنگاه‌داری پایدار

در سومین دور از جایزه ملی «مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه های اقتصادی» با حضور وزیر کار از مجتمع فولاد خراسان تقدیر شد.

تقدیر ملی از فولاد خراسان بخاطر مسئولیت اجتماعی و بنگاه‌داری پایدار
به گزارش سرویس اقتصادی مستقل آنلاین، باحضور وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی از مجتمع فولاد خراسان درسومین دور از جایزه ملی «مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه های اقتصادی» تقدیر شد. 

 

به گزارش واحد روابط عمومی فولاد خراسان: دوشنبه 23دی ماه با حضور محمد شریعتمداری وزیر کار و تعدادی از فعالین اقتصادی در مراسم اختتامیه «سومین جایزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی» مدیرعامل فولاد خراسان، لوح تقدیر این جشنواره ملی را به خاطر تلاش‌های مجتمع در ایفای مسئولیت های اجتماعی و ‌تعهد به توسعه پایدار توام با حفظ منابع و سرمایه‌های سرزمینی و زیست محیطی دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین شرکت فولاد خراسان که برنامه های مختلفی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی اجرا نموده است برای آینده شرکت نیز رویکردهای ویژه‌ای را مد نظر دارد. شرکت فعالیت‌های زیست‌ محیطی و اجتماعی گوناگونی را در راستای مسئولیت اجتماعی اش از زمان تاسیس تاکنون انجام داده و با نگاهی متعالی نه به عنوان یک تولید کننده محض بلکه به عنوان یک عامل موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی نیز کارهای مختلفی را باتوجه به مسئولیت اجتماعی خود انجام داده که جمع‌آوری  آنها به راحتی ممکن نیست.

مجتمع فولاد خراسان با عوض کردن نگاه خود از تولید سود آوری محض برای بنگاه اقتصادی خود برای ایجاد منفعت عمومی تمامی ذینفعان، از سهامداران تا جامعه گرفته، تلاش می‌کند و مبانی خود را بر سه اصل پایداری، پاسخگویی و شفافیت در موضوعات اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی استوار کرده است.

به گزارش مستقل آنلاین گفتنی است هدف این جایزه توسعه و ترویج مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتی در بین سازمان ها و بنگاه های اقتصادی دولتی و خصوصی و تاثیر متقابلش در پیشگیری و حتی بهبود آسیب های اجتماعی و زیست محیطی و بالا رفتن سطح رفاه اجتماعی در کشور است. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها