ضعیف‌ترین تیم اقتصادی در بغرنج‌ترین شرایط اقتصادی در حال کار است

تیمی که در دولت سیزدهم زمام امور را به دست گرفتند متاسفانه ضعیف‌ترین تیمی است که پس از انقلاب در دولتی حضور داشته و در نتیجه ضعیف‌ترین و ناهماهنگ‌ترین تیم اقتصادی در بغرنج‌ترین شرایط اقتصادی کشور در حال کار است.

ضعیف‌ترین تیم اقتصادی در بغرنج‌ترین شرایط اقتصادی در حال کار است

کسری بودجه دولت عامل ایجاد تورم در کشور است

دکتر مرتضی افقه، استاد اقتصاد، می‌گوید:

در شرایط فعلی هیچ نشانه‌ای دال بر مهار تورم مشاهده نمی‌شود.

دولت نه تنها نمی‌تواند تورم را مهار کند بلکه قادر به جلوگیری از افزایش نرخ تورم نیز نیست و اکنون نیز با کسری بودجه مواجه است که این وضعیت خود عامل ایجاد تورم در کشور است.

واقعیت این است که دولت تجربه چندانی ندارد.در این دولت شاهد حضور افرادی هستیم که اصلا تجربه اجرایی نداشته و هیچ شناختی از ساختارهای ادارای، اجرایی، بروکراسی، ناکارآمدی‌های مدیریتی ندارند.

 تیمی که در دولت سیزدهم زمام امور را به دست گرفتند متاسفانه ضعیف‌ترین تیمی است که پس از انقلاب در دولتی حضور داشته است و در نتیجه ضعیف‌ترین و ناهماهنگ‌ترین تیم اقتصادی در بغرنج‌تربن شرایط اقتصادی کشور در حال کار است.

 همسویی اولیه‌ دولت و مجلس که باعث خوشحالی شده بود، ظاهرا از بین رفته و متاسفانه در حال علنی کردن آن هستند و علنی شدن اختلافات داخلی در کنار مشکلات خارجی حل نشده، موجب پریشان احوالی تولیدکننده و مصرف‌کننده شده است.

 بی‌ثباتی فکری، تشتت فکری و درگیری‌های علنی شده، در بازار نمود و بروز یافته که نماد آن بی‌ثباتی شدید و روبه بالای قیمت‌هاست./دولت بهار

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها