تغییرات قیمت خودروهای صفر ایران خودرو/ قیمت دنا اتوماتیک به زیر 900 میلیون تومان رسید! + جدول

دنا اتوماتیک هم در کنار دیگر خودروهای بازار، که در چند وقت اخیر با افزایش قیمت های عجیب و غریبی روبه‌رو بودند، گران شد و حتی به نزدیکی های ۱ میلیارد هم رسید، اما طی روزهای اخیر که همه خودروها ارزان شدند، دنا هم روند متفاوتی را طی نکرد و از قیمتش کم شد.

تغییرات قیمت خودروهای صفر ایران خودرو/ قیمت دنا اتوماتیک به زیر 900 میلیون تومان رسید! + جدول

به گزارش مستقل آنلاین؛ یکی از خودروهای پرفروشی که مانند دیگر خودروها در روزهای اخیر گران شده دنا اتومات است که قیمتش به نزدیکی های ۱ میلیارد هم رسید اما در چند روز اخیر روند کاهشی داشت و امروز نسخه مشکی و گران تر آن هم به زیر ۹۰۰ میلیون آمد.

دنا اتوماتیک هم در کنار دیگر خودروهای بازار، که در چند وقت اخیر با افزایش قیمت های عجیب و غریبی روبه‌رو بودند، گران شد و حتی به نزدیکی های ۱ میلیارد هم رسید، اما طی روزهای اخیر که همه خودروها ارزان شدند، دنا هم روند متفاوتی را طی نکرد و از قیمتش کم شد و حالا حتی نسخه مشکی اش هم به زیر ۹۰۰ میلیون رسید که البته باز هم برای چنین خودرویی این مقدار پول زیاد است.

با ادامه این روند کاهشی قیمت همه خودروها کمی تعدیل می شود، اما باز هم نسبت به مقدار واقعی‌شان فاصله زیاد است و به یک فکر اساسی نیاز است تا قیمت ها معقول تر شود.

تغییرات قیمت خودروهای صفر ایران خودرو

امروز هم مثل بیش تر روزهای قبل، بیش ترین نوسان ها مربوط به خانواده ۲۰۷ بود، اما این بار برخلاف چند وقت اخیر، مسیر بازار رو به پایین است و ۲۰۷ها هم با افت قیمت همراه بودند. به طور کلی، ۲۰۷ها هم در افزایش قیمت ها زیاد رشد می کنند و هم در کاهش قیمت ها با شیب بیش تری ارزان می شوند.

 

دنا پلاس (1)

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها