قدردانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرعامل بانک رفاه کارگران

دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اقدامات موثر دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیگیری امور ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در این بانک، قدردانی کرد.

قدردانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرعامل بانک رفاه کارگران

دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اقدامات موثر دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیگیری امور ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در این بانک، قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در مراسمی که به همین منظور با حضور دکتر رحیمی‌نسب دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران و کریمی فرمانده حوزه بسیج و مدیر امور هسته گزینش بانک رفاه کارگران در محل دفتر مدیرعامل بانک برگزار شد، لوح سپاس معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دکتر للـه‌گانی اهداء شد. 

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم گفت: با اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در بانک رفاه، در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران گام برمی‌داریم. وی تصریح کرد: خدمات‌رسانی به ایثارگران وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، بانک‌ها و... است و بانک رفاه نیز در این راستا به سهم خود اقدامات قابل توجهی داشته است. 

لازم به ذکر است، دکتر رحیمی‌نسب دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران و حجت‌الاسلام والمسلمین ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران نیز در سخنانی در این نشست از دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راستای حمایت، پشتیبانی و خدمات‌رسانی به ایثارگران، قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها