هوای تهران طوفانی می شود/ هشدار صادر شد

جمعیت هلال احمر با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی در مورد هشدار سطح نارنجی از بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد از روز چهارشنبه تا پنجشنبه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، زنجان، قزوین، همدان، غرب مرکزی، چهارمحال و بختیاری، شمال تهران و البرز خبر داد.

هوای تهران طوفانی می شود/ هشدار صادر شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ هلال احمر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیرو‌های این مجموعه به دلیل بروز اوضاع طوفانی خبر داد.

طبق گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمعیت هلال احمر با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی در مورد هشدار سطح نارنجی از بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد از روز چهارشنبه تا پنجشنبه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، زنجان، قزوین، همدان، غرب مرکزی، چهارمحال و بختیاری، شمال تهران و البرز خبر داد.

بر همین اساس نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با شبکه خبر ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه امروز ۲۱ فروردین با بیان اینکه بر اثر این موج بارشی ۱۶ استان درگیر خواهند بود، از شهروندان خواست از صعود به ارتفاعات و حضور در کنار رودخانه‌ها پرهیز کنند و به هشدار‌های مجموعه‌های امدادی توجه داشته باشند.

 

حجم ویدیو: 15.78M | مدت زمان ویدیو: 00:03:52
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها