وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در تهران تا فردا

​بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ فروردین) آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و در نیمه‌جنوبی استان در نقاط مستعد با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و کاهش دید و کاهش نسبی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در تهران تا فردا

به گزارش مستقل آنلاین؛ ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان قسمتی آسمانی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک همچنین کاهش کیفیت نسبی هوا پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ فروردین) آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و در نیمه‌جنوبی استان در نقاط مستعد با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و کاهش دید و کاهش نسبی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز در نیمه‌شمالی و غرب استان رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق مورد انتظار است. برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۲۱ تا ۲۳ فروردین) آسمان نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد و در نیمه‌شرقی استان گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا سه‌شنبه (۲۰ تا ۲۲ فروردین) روند افزایش نسبی دما و برای روز چهارشنبه کاهش نسبی دما دور از انتظار نیست.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۱ فروردین‌ماه) نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها