تتلو از بازیگر سریال پایتخت خواستگاری کرد + فیلم و عکس

تتلو مدت ها قبل و پیش از بسته شدن صفحه رسمی اش در اینستاگرام در یک لایوی که با دوستانش گذاشته بود به سارا و نیکا سریال پایتخت ابراز علاقه کرد.

تتلو از بازیگر سریال پایتخت خواستگاری کرد + فیلم و عکس

تتلو از بازیگر سریال پایتخت خواستگاری کرد

تتلو مدت ها قبل و پیش از بسته شدن صفحه رسمی اش در اینستاگرام در یک لایوی که با دوستانش گذاشته بود به سارا و نیکا سریال پایتخت ابراز علاقه کرد و رسما از آنها خواستگاری کرد. تتلو ادعا کرده بود به دلیل حجاب شان از آنها خوشش می آید و بعد از لورفتن تصاویری بی حجاب از آنها در سوئد ناراحت شد و گفت «عکس لُختی سارا و نیکا رو دیدم . اینا همون به دردِ نقی و آقای هویج میخورن. طبیعت خوب میدونه کی رو بذاره بغل کی. عمه مهینه من با هشتصد سال سن از اینا خوش هیکل تره.» تتلو گفته بود روی سارا و نیکا هم «کراش» دارد.

 

عکس تکان دهنده و جگرسوز از مادر مرحوم علی انصاریان + عکس

 

 

«تتلو» هم می‌خواهد نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شود

امیر تتلو خواننده‌ی پر حاشیه‌ی مقیم ترکیه که در دور قبلی انتخابات از «ابراهیم رئیسی» حمایت کرده بود برای این دوره اعلام کاندیداتوری کرد!

اعتمادآنلاین| تتلو در کانال خود نوشت: «دوستان وزارت اطلاعات و سپاه ! جدی به کاندید شدن من فکر کنید !خبرش مثل بمب تو رسانه های خارجی میترکه تبلیغات خفنی میشه واسه نظام و ایران و البته که برای دین اسلام هم یه تبلیغ و بخشندگیه بزرگ به حساب میاد.

من خر خودتونم ! خَرِ ایران بالا بری پایین بیای بیخ ریشتونم، یکمم [دیوونه]ام دیگه عیب نداره که ! والله ما که جوونیم اون پویان […] رو بیست بار بخشیدیم همه جوره فحشه ناموس به ما داد و دوباره فراموش کردیم. شما که پیرین و بزرگ نمیخواین بخشنده باشین و کاری کنید تمام دنیا خبر بخشندگیتون بپیچه؟

به جون خودتون اگه منو تایید صلاحیت کنید تو دنیا میترکه و همه ی جهان رو با خودتون آشتی میدین بهش فکر کنید.

من پایه ام، بگین اگه اوکی بده من همین صبح میام ایران و کاندید میشم. خداییشم من مغزم ایراد داره پیش هر قازی ای منو ببرین میگه این [دیونه است] از قیافه ش معلومه عیب نداره هرچی گفته

خداییشم خودتون [دیوونم] کردین. من پسر همین جهنمم که سادیسمی و خشن شد کارام.

میام یه گوشه تو یه ویلا تمرینمو میکنم و به هیشکی هم کار ندارم

خدایی جدی میگم، یکم بهش فکر کنی، از من خیلی پول درمیاد

اولین رئیس جمهوری میشم که کنسرت میذاره و کل بدنش تتوعه و تبلیغ اسلام میکنه. تو کل جهان خبرمون میپیچه.

یه تیم معتادم درست میکنم قهرمان جهان شن، [...]و میذارم مربی دروازبان»

او پس از نوشتن متن بالا در ویسی گفت: «من از دیشب تا حالا پای دود بودم» / انصاف‌نیوز

تتلو

 

شهاب حسینی و همسرش داغدار شدند + عکس

 

چرا امیر تتلو از شجریان بیشتر طرفدار دارد؟

یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، گفت: در شرایطی هستیم که تعداد لایک همایون شجریان یک چهارم لایک‌های اینستاگرام آقای امیر تتلو است. ما از لحاظ فرهنگی ضعیف هستیم و راه درمان نیز همان سیاست فرهنگی است

علی عامل هاشمی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که به تازگی در دو سریال «کامیون» و «سرباز» ایفای نقش کرده است، درباره اوضاع نابسامان فرهنگی صحبت می‌کند و باور دارد که نه تنها در زمینه فیلم و فیلم‌سازی، بلکه در زمینه موسیقیایی هم سلیقه مردم به شدت اُفت کرده است و یک مثال برای اثبات این موضوع را مقایسه تعداد طرفداران امیر تتلو و همایون شجریان می‌داند.

 

این بازیگر درباره صنعتی شدن سینما و تئاتر  و توجه‌شان روی درآمدزایی گفت: «زمانی که ما داریم درمورد درآمدزایی و صنعتی شدن سینما، تئاتر، تلوزیون و.. صحبت می‌کنیم نمی‌توانیم ماجرای مالی آن را در نظر نگیریم و برای صنعتی شدن ما باید به ذائقه مردم اهمیت دهیم که این یک وجه آن است و وجه دیگر آن این است که یک هنرمند باید ذائقه مردم را تغییر دهد یعنی باید ذائقه مردم را تمییز دهد و بتواند آن را از این چیزی که هست بهتر کند و یا بهبود ببخشد. این کار مستلزم این است که تئاتر ملی یا تئاتر روشن فکری که در مورد آن حرف می‌زنیم یک بودجه عجیبی داشته باشد تا به آن کمک شود، همانطور که به سینما هم باید کمک شود. اما اوضاع تئاتر و سینمای مستقل بسیار خراب است. حالا تعداد محدودی هستند که کار می‌کنند یا سینمای مستقل دارند که با پول خیلی کم آن را می‌چرخانند، اگر حامد بهداد در یک فیلمی ۴۰۰ میلیون بگیرد برای این فیلم می‌آید و ۵۰ میلیون یا کمتر می‌گیرد و با بازی در یک فیلم مستقل از آن حمایت می‌کند. همه شرایط برای همین سختی آن است و خانوم رخشان بنی‌اعتماد یا خانوم پوران درخشنده به تنهایی چه قدر می‌توانند از جریان سینمای مستقل حمایت کنند؟»

 

او درباره تغییر ذائقه و اوضاع نابسامان فرهنگی گفت: «به عنوان یک کارشناس فرهنگی می‌توانم این آرشیو را شناسایی کنم ولی درمان آن توسط سیاست فرهنگی امکان پذیر است. من در این موضوع ورود نمی کنم چرا که سوادش را ندارم.  من به عنوان کسی که لیسانس فرهنگی دارم می‌توانم بگویم باید موسیقی‌های خوبی ساخته شود که موسیقی‌هایی که گوش‌نواز نیستند را گوش نکنیم. ولی در شرایطی هستیم که تعداد لایک همایون شجریان یک چهارم لایک‌های اینستاگرام آقای امیر تتلو است. ما از لحاظ فرهنگی ضعیف هستیم و راه درمان نیز همان سیاست فرهنگی است که در دانش من نمی‌گنجد درباره‌اش صحبت کنم.» / خبرآنلاین

 

خبر خوب برای جاماندگان دریافت بیمه بیکاری کرونا

 

تتلو

ماجرای خداحافظی «امیرتتلو» از دنیای موسیقی

تتلو خداحافظی کرد و تمام محتویات کانال از آهنگ‌ها و عکس‌ها و… را پاک کرد. کانال امیر تتلو اکنون با یک میلیون و دویست هزار دنبال کننده خالی است!

اوایل هفته بود که امیر تتلو اعلام کرد تمام شده است و از خوانندگی خداحافظی می‌کند. تتلو گفت آخرین آهنگ او قسم بوده و بعد از آن هر کاری بیرون داده است مربوط به قبل است.

تتلو از هواداران و شرایط شکایت کرد و تمام محتویات کانال تلگرامی خود از آهنگ‌ها و عکس‌ها و… را پاک کرد و اکنون کانال امیر تتلو با یک میلیون و دویست هزار دنبال کننده خالی است!

در این رابطه بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود نوشت: «شاید باورتان نشود ولی ‎تتلو کانال تلگرامی اش با یک میلیون و دویست هزار عضو را بست و با توهین به اعضای کانال،گفت از موسیقی خداحافظی کرده است!

 

 

تتلو

گلایه تتلو از هوادارانش

پس از ناکامی تتلو برای بازگشت به اینستاگرام او یک شبکه اجتماعی دیگری را برای ارتباط با مخاطبان خود انتخاب کرده است. تتلو در کانال تلگرام خود از همه هوادارانش خواست که اینستاگرام را ترک کرده و به یوتیوب بپیوندند. تتلو امیدوار بود که بتواند از کانال خود در یوتیوب درآمد هم کسب کند اما این اتفاق نیفتاد.

 

تتلو

 

تتلو و خودکشی!

امیر تتلو پس از بسته شدن صفحه اینستاگرامش درکانال تلگرام خود اظهارنظر‌های آشفته‌ای داشت. تتلو از برخورد‌های اخیر با او شده است انتقاد کرد و نوشت: «با این همه نادیده‌گرفته شدن باید تا حالا خودکشی می‌کردم، اما جراتش را ندارم. »

او در پیامی که ساعتی بعد منتشر کرده، نوشت: «من با کمترین امکانات و بدون تبلیغ موزیک منتشر می‌کنم و هیت می‌شود و دیگران کلی امکانات هم دارند به کیفیت من نمی‌رسند. »

او در انتها افزود: «کاش من را بکشند تا این همه بی‌عدالتی را نبینم!»

 

 

تتلو

بازی تکراری خداحافظی تتلو از موسیقی 

خداحافظی تتلو اولین خداحافظی او نیست. تتلو در یکی از آهنگ‌هایش هم می گوید «خیلی وقتا کم آوردم خداحافظی کردم ولی بازم که اومدم.»

 

از طرفی امیر تتلو بعد از آلبوم تتلیتی از عالم خوانندگی خداحافظی کرده بود اما دوباره برگشت، حالا باید منتظر ماند و دید که اینبار خداحافظی امیر تتلو چقدر جدی است و آیا تتلو دوباره به عرصه موسیقی و خوانندگی باز می گردد یا خیر؟

 

 

تتلو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها