تتلو از هواپیمای شخصی و گرانقیمتش رونمایی کرد + تصاویر

امیر تتلو خواننده معروف زیرزمینی به تازگی تصاویری از خودش را در هواپیمای شخصی اش منتشر کرده که در ادامه میبینید.

تتلو از هواپیمای شخصی و گرانقیمتش رونمایی کرد + تصاویر

امیر تتلو خواننده معروف زیرزمینی به تازگی تصاویری از خودش را در هواپیمای شخصی اش منتشر کرده که در ادامه میبینید. تتلو متولد 30 شهریور 1362 در تهران بوده و یک خواهر دارد. او چندسالی است در ترکیه زندگی می کند.

 

تتلو

 

کرونای انگلیسی جان دختر 9 ساله ایرانی را گرفت + جزئیات پرونده

 

 

 

تتلو

 

دو هنرمند معروف کشور در سانحه تصادف ارومیه جان باختند + جزئیات

 

تتلو

 

او تاکنون سه بار توسط پلیس بازداشت شده‌است. اولین بازداشت تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود و پس از آن در سال ۱۳۹۵ به دلیل «تشویش و اشاعه فساد و فحشا» به مدت بیش از دو ماه در بازداشت موقت به‌سر برد. تتلو در سال ۱۳۹۷ ایران را به مقصد استانبول، ترکیه ترک کرد و نخستین کنسرت خود را همان سال با حواشی بسیاری در تفلیس، گرجستان برگزار کرد. تتلو بهمن ۱۳۹۸ در ترکیه به علت آنچه «نقض مقررات ویزا» عنوان شد، به مدت یک هفته بازداشت شد.

تتلو
 

امیر تتلو را اگر پیش از این به‌عنوان یک خواننده می‌شناختیم حالا با آمدن اسمش اول حاشیه‌هایش را به یاد می‌آوریم. خواننده‌ای که هر چند وقت یک بار با یک حاشیه جدید یا بازی از پیش تعیین شده سر زبان‌ها می‌افتد و طرفداران جدیدی را به خود جذب می‌کند. آخرین حاشیه او اما مربوط به شکستن رکورد کامنت‌های اینستاگرام‌اش است.

 

تتلو

 

ماجرا از این قرار بود که تتلو در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد تا وقتی کامنت‌های یکی از پست‌هایش به ۱۰ میلیون نرسد، موزیک جدیدش را منتشر نمی‌کند. چند روز گذشت اما کامنت‌ها به این مقدار نرسید و تتلو در یک پست با ادبیات نامناسب و همراه با فحش و ناسزا خطاب به مخاطبانش گفت که اگر تا فلان ساعت تعداد کامنت‌ها به ده میلیون نرسد دیگر در اینستاگرام فعالیتی نمی‌کند.

 

همین تهدید انگار برای مخاطبانش کافی بود تا در کمتر از چند روز تعداد کامنت‌ها را به ده میلیون برسانند؛ اما تتلو که انگار از این بازی خوشش آمده بود، این بار گفت که کامنت‌ها باید به ۱۲، ۱۳ و در آخر ۱۶ میلیون برسد. در انتها هم شب گذشته طرفداران امیرتتلو توانستند ۱۵ میلیون کامنت بگذارند و تتلو بالاخره موزیک جدیدش را منتشر کرد؛ اما این حاشیه جدید از کجا نشات می‌گرفت؟ بیشترین رکورد کامنت برای یک فرد مشهور بود که ۱۴۷ میلیون فالوئر دارد و توانسته ۸/۹ میلیون کامنت بگیرد. به همین خاطر تتلو با کمتر از ۲ میلیون فالوئر از طرفدارانش خواست تا رکورد کامنت‌ها را بشکنند و با ۱۵ میلیون کامنت این رکورد شکسته شد.

 

تتلو
 

اما طرفداران تتلو یا همان تتلیتی‌ها به چه چیزی دل خوش کرده‌اند؟ به فحش‌هایی که هر روز نثارشان می‌شود یا آهنگ‌های تتلو؟ به جمله‌های قصار یا جزیره خودمختاری که تتلو برای خودش و طرفدارانش ساخته و هر روز یک اظهارنظر جدید می‌کند؟ یک بار طرف یک خط سیاسی را می‌گیرد و فردایش فحش و ناسزا نثارش می‌کند، یک بار ورزشکار می‌شود و تصمیم می‌گیرد فوتبالیست شود و مدتی بعد زیر همه چیز می‌زند. الان هم که دوباره دائما ورزش می‌کند و رژیم گیاهخواری را تجویز می‌کند و دائما می‌گوید کسی که ورزش نکند و گیاه‌خوار نباشد از ما نیست.

 

 

حاشیه یا سناریویی برای معروف‌تر شدن؟

در واقع به‌نظر می‌رسد تتلو بعد از ناکامی‌های فراوانی که در ایران برای گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت داشته، حالا در تلاش است تا هر چند وقت یک‌بار با یک سناریوی جدید معروف شود و خودش را سر زبان‌ها بیندازد و بی‌شک در این بازی طرفدارانش هستند که همراهی‌اش می‌کنند. در واقع تتلو می‌خواهد تمام نابهنجاری‌هایش را گردن دیگران بیندازد و از خودش سلب مسئولیت کند. بعد از حاشیه‌های اخیرش هم خیلی‌ها گفتند او مشکل روانی دارد و نباید جدی‌اش گرفت اما مسئله این است که تتلو این حرف‌ها را در تنهایی و جمع ۴،۵ نفره‌ای نزده که بشود این حرف‌ را زد. تتلو این حرف‌ها را برای چند میلیون میلیون مخاطب می‌زند و از این جهت می‌تواند فرد خطرناکی باشد؛ زیرا می‌خواد به هر طریقی که شده فرد مهم و تاثیرگذاری قلمداد شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها