تتلو سارا و نیکای پایتخت را رسوا کرد + تصاویر و بیوگرافی

تتلو پیش تر به سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت حمله کرده بود و به شدت دو خواهر را مورد انتقاد قرار داد.

تتلو سارا و نیکای پایتخت را رسوا کرد + تصاویر و بیوگرافی

تتلو به سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت حمله کرد و آنها را به شدت مورد انتقاد قرار داد.  تتلو که پیشتر به دلیل حجاب این دو دختر ادعا کرده بود از آنها خوشش می اید از انتشار این عکس ها ناراحت شد و نوشت: «عکس لُختی سارا و نیکا رو دیدم . اینا همون به دردِ نقی و آقای هویج میخورن. طبیعت خوب میدونه کی رو بذاره بغل کی. عمه مهینه من با هشتصد سال سن از اینا خوش هیکل تره.» تتلو قبلا گفته بود روی سارا و نیکا هم «کراش» دارد. تتلو متولد 30 شهریور 1362 می باشد. او در ترکیه زندگی می کند و هر روز جنجال های بسیاری به پا می کند.

 

فوری / محدودیت های جدید کرونایی برای شب عید در راه است

 

در حالی که پیش از ساخت سری چهارم مجموعه پایتخت عوامل این سریال به دنبال جایگزینی برای ایفای نقش سارا و نیکا، دختران نقی و هما (محسن تنابنده و ریما رامین‌فر) بودند اما با هماهنگی صورت گرفته سارا و نیکا فرقانی اصل نیز برای چهارمین بار در این مجموعه حضور پیدا کردند.

 
 

سارا و نیکا

 
 

اما جالب است که بدانید مجموعه پایتخت، اولین تجربه کاری این هنرپیشه های کوچک کشورمان نیست، چرا که سارا و نیکا فرقانی پیشتر از این، در سریال «دوباره زندگی» بازی کرده بودند.

پرستو صالحی، بازیگر این مجموعه با انتشار تصویری از خودش در کنار ثریا قاسمی نوشت: «باورتون میشه این نیم وجبیه خوشگل یکی از دوقلوهای سریال پایتخته اون موقع تو سریال ما (دوباره زندگی) انقدی بودن سارا و نیکا یادش به خیر»

 
 

 

نحوه ورود به پایتخت

 
 
آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

 

 

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا

 

اولین بازی

 
اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

سارا و نیکا

 

ناگفته هایی درباره سارا و نیکا + بیوگرافی

سارا و نیکا در کشور سوئد

 

سارا و نیکا پس از ورود به سوئد/تصاویر

سارا و نیکا در کشور سوئد

 

عکس/ سارا و نیکا در سوئد - مشرق نیوز

سارا و نیکا در کشور سوئد

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس)   برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

سارا و نیکا

 

علایق سارا و نیکا فرقانی
 
سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.
 

سارا و نیکا

 

شهرت

سری اول سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو – سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. در این سریال سارا و نیکی نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

 سارا و نیکا

 

خانواده و مهاجرت

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

 

 

حذف سارا و نیکا ساخت «پایتخت ۷» را علنی کرد

انتشار خبر حذف ۲ بازیگر نوجوان در فصل جدید از سریال «پایتخت»، تاییدی می تواند باشد بر ساخته شدن این مجموعه برای نوروز ۱۴۰۰. ضمن اینکه اعلام حذف شخصیت های سارا و نیکا، در ساعت های اخیر با واکنش برخی از بازیگران اصلی این مجموعه همراه شده است.

سارا و نیکا

واکنش جنجالی بهرام افشاری به حذف سارا و نیکا از پایتخت را در ادامه مشاهده می کنید. 

hashiyeh_two_130795031_712185059718207_3743543368698347741_n

 

ماجرای عکس های جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا 2 بازیگر سریال پایتخت که از دوران کودکی در این سریال ایفای نقش کرده اند مقیم کشور سوئد هستند و طبق قوانین آن کشور آزادانه و با پوششی برای شنا در استخر مختلط حاضر شده بودند، این در حالی است که آن ها باید باتوجه به سلبریتی بودن در ایران متوجه رفتارهای خود می بودند، چرا که مطمئنا به خاطر چهره شناخته شده سارا و نیکا، اگر یک ایرانی همزمان در محلی که آن ها حضور یافته اند، حاضر باشند و پوشش این دو خواهر 2 قلو و حتی رفتارشان نا متعارف در خاک ایران باشد، ممکن است پنهانی توسط دوربین هایشان شکار شوند.

 

سارا و نیکا

 

دردسر بزرگ عکس های سارا و نیکا و آزاده نامداری در خارج

یکی از موارد مشابه سارا و نیکا که در آن یک سلبریتی ایرانی به دردسر بزرگی افتاد تا جایی که از دنیای هنر به حاشیه کشانده شد، آزاده نامداری بود. او در سفر به سوئیس به همراه همسر و فرزندش و برای آن چه که خود عنوان داشت باد شدید روسری اش را برده بود

سارا و نیکا

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها