تتلو از سارا و نیکا خواستگاری کرد + فیلم لو رفته

تتلو قبلا لایوی در اینستاگرام گذاشته بود و از سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت خواستگاری کرده بود که در ادامه می بینید.

تتلو از سارا و نیکا خواستگاری کرد + فیلم لو رفته

تتلو قبلا لایوی در اینستاگرام گذاشته بود و از سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت خواستگاری کرده بود که در ادامه می بینید. تتلو  به دلیل حجاب این دو دختر ادعا کرده بود از آنها خوشش می اید و از آنها خواستگاری کرده بود بعدها از انتشار تصاویر لو رفته سارا و نیکا در سوئد ناراحت شد و نوشت: «عکس لُختی سارا و نیکا رو دیدم . اینا همون به دردِ نقی و آقای هویج میخورن. طبیعت خوب میدونه کی رو بذاره بغل کی. عمه مهینه من با هشتصد سال سن از اینا خوش هیکل تره.» تتلو گفته بود روی سارا نیکا هم «کراش» دارد.

 

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

 
 
تتلو

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.
 
 سارا و نیکا

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس)   برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

 

ماجرای عکس های جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا 2 بازیگر سریال پایتخت که از دوران کودکی در این سریال ایفای نقش کرده اند مقیم کشور سوئد هستند و طبق قوانین آن کشور آزادانه و با پوششی برای شنا در استخر مختلط حاضر شده بودند، این در حالی است

 

دردسر بزرگ عکس های سارا و نیکا و آزاده نامداری در خارج

یکی از موارد مشابه سارا و نیکا که در آن یک سلبریتی ایرانی به دردسر بزرگی افتاد تا جایی که از دنیای هنر به حاشیه کشانده شد، آزاده نامداری بود.

سارا و نیکا

 

تتلو خواننده مطرح و پرحاشیه ایرانی صحبت های جنجالی درباره گلشیفته فراهانی کرده بود که در ادامه می خوانید. تتلو گفت : نمیدونم چرا چند روزه همه میگن نظرتو راجع به گلشیفته فراهانى بگو اول از همه چى به خاطر دخالتم عذر میخوام و بعد میخوام بگم که بدن زن راحت ترین راه و امن ترین راه براى شیطان است به دلیل اینکه از بدن مرد به مراتب ضعیف تر هست و راه وچاکراه ها براى عبور انرژیه منفى بازتر، اما تحملى برابر با درد زایمان خانه اى امن تر راساخته واز طرفى به مراتب جزابترو زیباتر براى فریب انسان !!!

 

به همین دلیل است که اسلام که کاملترین دین خداوند به حساب میاد از حجاب و پوشش زن به صورت جدى صحبت کرده !! به همین دلیل است که باید زنان و دخترانمان را بیشتر مراقبت کنیم و به همین دلیل است که تصمیم گیرى ها در تاریخ اکثرا به عهده ى مردها بوده !! من عقیده دارم که گلشیفته ى فراهانى لحظه اى غیر ارادى توسط شیطان هدایتو تسخیر شده و امروز خودش ناراحت و پشیمان است از این اشتباه !!!

من یقین دارم که نه خانم گلشیفته بلکه هیچ بانوى ایرانى اى حیا و غیرتش اجازه ى این کار رو بهش نمیده و واقعا این فقط کار شیطان بوده !! ما از این داستان فقط درس میگیریم که زنان و دخترانمان را بیشتر مواظبت کنیم و یقین دارم که با دیدن این سرانجام "از این به بعد هیچ دختر ویا هنرمند ایرانى اى درگیر اشتباهاتى از این قبیل نخواهد شدوعقیده دارم که باید همه باهم براى حتى شیطان هم دعا کنیم که به راه راست هدایت شود و دست از سر دختران پاک آریایى برداره زیرا خداوند قاضی و بخشنده ى مطلق هست و هیچ کس به جز پروردگار اجازه ى قضاوت ندارد ! در آخر بازم ازتون معذرت میخوام و از خداوند براتون سلامتى و عشق بدون قید شرط الهى خواستارم.

تتلو

حاشیه های جنجالی در کنسرت امیر تتلو 

کنسرت امیر تتلو در تفلیس پایتخت گرجستان برگزار شد و از همان ابتدا جنجال و حاشیه به پا کرد. این خواننده که بعد از سال ها به آرزوی خود رسید و کنسرت برگزار کرد، با حواشی ایجاد شده تمام نگاه ها را به سوی خود جلب کرد. این نمایش سه و نیم ساعته، عجیب ترین کنسرتی بود که یک خواننده ایرانی به اجرای آن می پردازد، در ادامه با ما همراه باشید تا جنجال های تتلو را مرور کنیم.

1581965641294998

امیر تتلو که بی مفهوم ترین اسم مستعار را بین خوانندگان زیر زمینی دارد، در ابتدای کنسرت و با حالتی غیر عادی پشت میکروفن قرار گرفت و گفت: ما از 6 بعد از ظهر اینجاییم و از 5 داریم sound check می کنیم، **** از شما بوده که دیر اومدین! حالا باید واستینتا بقیتونم بیان! و با تعجب فراوان حاضرین در سالن، او را بعد از هر لفظ رکیکی تشویق می کردند!

unnamed (1)

 

امیر حسین مقصودلو معروف به امیر تتلو بعد از 16 سال به آرزوی خود رسید و کنسرت برگزار کرد، کنسرتی که 3 ساعت و 30 دقیقه طول کشید و تصویر برداری از آن به عهده کمپانی آونگ بود. live امیر تتلو به صورت full hd در شبکه های اینترنتی مانند: یوتیوب و live اینستاگرام در حال پخش بود و بیش از 15 هزار نفر به صورت آنلاین این کنسرت را تماشا می کردند.

500x467_1587852927578480

امیر تتلو که درون واقعی خودش را به خوبی نشان داد، خیلی ساده برخورد می کرد. شاید این واقعیت خیلی از ما هم باشد که در پشت ظاهر متشخص خودمان گاهی حرف ها و الفاظ رکیکی را در ذهن مان مرور می کنیم و شاید موجودی به نام تتلو روی دیگر ما باشد که در ظاهر و واقعیت اینگونه خودش را نشان می دهد. شاید کنسرت امیر تتلو واقعیتی از ما پشت گوشی های مان باشد.

a60e69fe512e8ac71a271999cbabc68d

خیلی از ما پشت گوشی های مان که هستیم، خود واقعی مان را نشان می دهیم. با اسامی مستعار در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی کامنت می گذاریم، و در واقعیت و در برخوردهای رو در رو شخصی اتو کشیده و با شخصیت هستیم. امیر تتلو با جنجال خود توجه رسانه ها را جلب کرد، او گاهی شوخی کرد، فحش داد و خارج از شمارش هم از عرف خارج شده و الفاظی به شدت رکیک را به زبان آورد.

1-21

امیر تتلو فقط در این کنسرت اینگونه نبود، او در صفحه اینستاگرامی خود هم بارها و بارها توهین کرده بود، بارها و بارها در استوری های خود الفاظ رکیک به کار برده بود و بارها و بارها زن ستیزی خود را نشان داده بود. او در band کنسرت خود فقط از خانم ها استفاده کرد تا شاید جبران حرف هایش باشد اما در همین band و در زمان همین کنسرت هم بارها زن ستیزی و تربیت خانوادگی خود را نشان داد.

54922f34723236322bd0ceb5fe60aa35

چندی پیش مادر امیر تتلو در پیغامی گفته بود: امیر را شما زامبی ها به این روز انداختید! مادر او، گناه را به گردن دیگران انداخت و گفت پسر او این گونه نبوده است.خیلی خواننده ها مثل امیر تتلو موفق به دریافت مجوز برای فعالیت داخلی نشدند اما هیچ کدام به مانند تتلو این چنین رفتارهایی را نشان نداده اند. بنابراین نمی توان گفت: چون تتلو در ایران تحت فشار بود، به این روز افتاده است!

5e300c99e8ffb_5e300c99e8ffe

نظرات بعد از کنسرت امیر تتلو

نکته جالب دیگری که به جنجال های امیر تتلو قدرت می داد، نظرات رسانه ها و کامنت هایی بود که درباره امیر تتلو روانه فضای مجازی شدند. برخی می گفتند او حق دارد این چنین رفتار کند و برخی دیگر هم فقط اظهار تاسف می کردند. اما نباید نادیده گرفت که امیر تتلو بیش از 3میلیون فالوور در اینستاگرام خود داشت و شاید چند میلیون نفر همانند او در همین جامعه وجود داشته باشند…

2044599

اگر در طول چند هفته گذشته صحبت های امیر تتلو را دنبال کرده باشید، متوجه می شوید که واژه (ادب) برای امیر تتلو واژه غریبه ای است. یا به قول و توجیه خودش آزادی بیان هست! و اجازه دارد تا هر حرفی که دلش می خواهد بزند. در کنسرت خود هم تا می توانست و البته از زاویه دید خودش (آزادی بیان خرج کرد!). او با طرفدارانش شعار آزادی بیان سر دادند و گفتند برای گرجستانی ها هم ترجمه کنید!

tatalo

در آخر:

خیلی ها جدا از جنجال ها و تاسف ها، گفتند: این کنسرت هرچه که بود حداقل play back نبود و او واقعا می خواند. یکی نظر داده بود: بخدا خودم دیدم خودش داشت می خوند، بعضی جاها شعر رو یادش می رفت ولی موزیک به نواختن ادامه می داد. و این کنایه ای بود به خواننده هایی که موزیک پلی بک می کنند و سر مردم را کلاه می گذارند. به هر حال او سعی می کرد خودش باشد و به حد کافی خودش را نشان داد.

dff92ff8d71cb2d1f12ed96302ac4b4c

تصاویر جالب از امیر تتلو 

unnamed

حمایت صبا کمالی بازیگر ایرانی از امیر تتلو 

034fcd083ae4fe27ad0d169277ba1cdf

تصاویر جالب از امیر تتلو 

4d78b700100b6fe6d349636756d5e71b

تصاویر جالب از امیر تتلو 

Amir-Tataloo16

شوک‌های تتلو تمامی ندارد

سیر تحولات وچرخش‌های فکری امیر تتلو خواننده جنجالی موسیقی زیر زمینی وارد فاز تازه‌ای شده است. او اخیرا در اقدامی عجیب با انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به ساحت امام حسین (ع) بازهم در کانون توجهات قرار گرفته است.

با این حال تتلو به ایران بازنگشت. او از همان جا در جریان ماجرای مائده هژبری، دختری که به اتهام انتشار کلیپ‌های رقص در اینستاگرام دستگیر شده بود و مستندش از تلویزیون پخش شد، از او حمایت کرد.

امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو متولد سال ۱۳۶۲ در تهران یکی از خوانندگان رپ فارسی است، که زندگی شخصی و حرفه ای اش مملو از حاشیه است. او در اینستاگرام چهار میلیون فالوئر دارد.

تتلو

تتلو و مادرش

انتشار ویدئو جدید از او در حالی صورت می‌گیرد که تتلو در خارج از ایران و در کشور ترکیه به سر می‌برد. او اخیرا در برگزاری کنسرت خود در ترکیه که تبلیغات و هزینه‌هایی زیادی برای آن صورت گرفته بود شکست خورد و این شکست حاشیه‌های فراوانی برای او ایجاد کرد.کنسرت تتلو که قرار بود ۸ شهریور در استانبول برگزار شود به دلایلی عجیب لغو شد.

تتلو

تتلو در کنار مادر و خواهرش

 

او از چند روز گذشته در صفحه شخصی خود  با استفاده از الفاظی رکیک دلیل لغو کنسرت را محل استقرار نامناسب و وجود پشه در بالکن عنوان کرده بود که برای مخاطبان کمی غیر قابل باور بود تا جایی که کیان محمدی‌ها تهیه کننده این برنامه نسبت به آن واکنش نشان داد.

کیان محمدی‌ها تمام هزینه‌های انجام شده برای این کنسرت را با ذکر جزییات بیان و دلیل لغو کنسرت را نفروختن بلیت عنوان کرد. فروش تنها ۲۷۶ بلیت با وجود هزینه‌های گزاف تبلیغاتی، نشان داد این کنسرت برگزار شدنش هیچ توجیهی ندارد.

 

 

چند هفته پیش نیز، پس از جنجال پیش آمده برای “مائده هژبری” دختری که در اینستاگرام ویدئو‌های رقص خود را منتشر می‌کرد، تتلو با انتشار تصویری از خود و هژبری مدعی شد “شاید روز کنسرت هم بهتون افتخار داد و براتون یکم از هنرش و اجرا کرد روی استیج. ”

تتلو

پس از انتشار این پست اینستاگرامی توسط تتلو این گمانه در فضای مجازی مطرح شد که تتلو با مائده هژبری کنسرت مشترک در استانبول برگزار خواهد کرد.اما پس از آن هژبری در تویتر ادعای تتلو را رد کرد. او از تتلو با توصیف “خواننده مجهول الحال” یاد کرد و نوشت که عکس منتشر شده از سوی تتلو قدیمی بوده و با پیگیری خانواده اش از صفحه این خواننده زیر زمینی حذف شده است. هژبری تاکید کرد که تتلو “با سوء استفاده از شرایط فعلی قصد دارد تبلیغ کنسرتش را کند.”

تتلو

تتلو در کنار مادرش 

 

تتلو

تتلو

 

 

آلبوم و دستگیری امیر تتلو

امیر تتلو در سال 1390 اولین آلبوم خود بنام زیر همکف را منتشر کرد، دو سال بعد در آذر 92 توسط پلیس امنیت اخلاقی بعلت فعالیت غیر مجاز برای چند روز بازداشت شد.

تتلو

 

ماجرای دستگیری تتلو از زبان موکلش 

وکیل امیرحسین مقصودلو «تتلو» به دستگیری موکلش واکنش نشان داد.

در حالی که امیر حسین مقصودلو در ترکیه بازداشت شده اخبار ضد و نقیضی از دلایل این بازداشت منتشر شده است.

به نقل از رسانه فارسی زبان؛ با وکیل امیرحسین مقصودلو «تتلو» مصاحبه ای درباره دستگیری موکلش انجام شد که به شرح زیر است:

امروز زمانی که امیر تتلو برای تمدید اقامت موقت خود به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه می‌کند، به درخواست جمهوری اسلامی ایران از اینترپل دستگیر و به مرکز دیپورت ارسال شده تا مراحل اداری و تصمیم گیری ترکیه انجام شود.

 

تتلو

 تلاش پیام صادقیان برای آزادی تتلو از زندان!

سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت امیرحسین مقصودلو (تتلو) در ترکیه خبر داد و حالا دوستان او در تلاش برای آزادی او هستند.

 سردار احمد نوریان، سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت امیرحسین مقصودلو «تتلو» به درخواست پلیس ایران در ترکیه خبر داد.

وی گفت: به علت پرونده‌های قضایی که برای «تتلو» در ایران تشکیل شده بود، اعلان قرمز اینترپل برای این فرد اعلام و وی در ترکیه بازداشت شد.

 

به گفته سردار نوریان «تتلو» در حال حاضر در بازداشت است و بعد از طی مراحل اداری انتقال وی به ایران، وی تحویل پلیس اینترپل ایران می‌شود.

حال پیام صادقیان بازیکن اسبق پرسپولیس که در ترکیه به سر می برد در استوری اینستاگرامش از تلاشش برای آزاد کردن تتلو خبر داد. او در استوری اینستاگرامش نوشت:  بیست دقیقه دیگه وکلیم پیشته. همه داریم تلاشمونو می کنیم که زودتر ردیفش کنیم چون تو کار بدی انجام ندادی.

امیر تتلو

 

شماره 6

حضور تتلو در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس و دوستی با بازیکنان این تیم از دیگر اتفاقاتی بود که باعث شد این خواننده همچنان زیرزمینی حتی سر از صفحات اول و جلد روزنامه های ورزشی دربیاورد.

انتشار برخی ویدئوهای دونفره تتلو و «پیام صادقیان» هم باعث شد بسیاری از اهالی ورزش، دوستی صادقیان با این خواننده را مورد حمله قرار دهند و از تتلو بخواهند که دست از سر این بازیکن بردارد.

تتلو که پرسپولیسی دوآتشه است و برخی عکس ها از او با چهره ای مخفی در استادیوم آزادی و در حال تشویق پرسپولیس هم منتشر شده است، این انتقادات را بی پاسخ نگذاشت، اما به قول خودش احترام بزرگ ترهای تیم محبوبش را حفظ کرد و با ادبیاتی درست و مودبانه به آنها پاسخ گفت. او بارها اعلام کرده آرزویش این است که با شماره 6 پرسپولیس در میادین فوتبال حاضر شود.

 

امیر مقصودلو آزاد شد

باشگاه خبرنگاران: اکانت اینستاگرامی امیرحسین مقصودلو (تتلو) با انتشار ویدیویی تایید کرد که این خواننده پر حاشیه از بازداشت در ترکیه آزاد شده است.  گفتنی است؛ پلیس ترکیه چند روز قبل تتلو را در حالی که قصد خروج از این کشور را داشت، بازداشت کرده بود. 

 

پست عجیب امیر تتلو و خداحافظی با ایران!

امیر تتلو از خواننده های پرماجرایی است که هرچند وقت یکبار حواشی جدیدی از او در دنیای مجازی سر زبان ها می افتد. این خواننده جوان پرحاشیه روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرامش ماجرایی جدید رقم زد. انتشار تصاویری از یک سفر باعث ایجاد شبهاتی در فضای مجازی شد و گمانه زنی ها درباره خروج امیر تتلو از ایران آغاز شد.

 

 

امیر-تتلو

 

امیر تتلو تصویری را در اینستاگرامش منتشر کرد و در زیر پستش نوشت:من عاشق این شهر بودم، اما خداحافظ تهران، خداحافظ ایران.... انتشار این پست باعث شد تا شبهات زیادی درباره خروج امیر تتلو از ایران شکل بگیرد و عده زیادی گمان کنند که این خواننده پرماجرا قصد خروج از ایران را دارد. تصویر بعدی که امیر تتلو در هواپیما منتشر کرد به این شبهات دامن زد.

 

امیر-تتلو (2)

اما گویا بعد از این ماجراها بود که امیر تتلو نوشته زیر پست اینستاگرامش را تغییر داد و نوشت:دوست دارم تهرانو و ترافیکو....

 

امیر-تتلو (1)

 

ماجرای رفتن امیر تتلو از ایران با تکذیب او مواجه شد و مشخص شد این خواننده پرحاشیه سفری به کیش داشته است و از ایران خارج نشده است.

پیش از این ماجرا نیز یکبار دیگر ماجرای رفتن امیر تتلو از کشور مطرح شد و شایعاتی درباره خروج همیشگی این خواننده از ایران شکل گرفت که باز هم پست امیر تتلو موجب شکل گیری آن شده بود.

خسته از مردم شهر ...! خیلی سعی کردم بمونم و مفید باشم ولی نشد، همه کار کردم، همه کار همه ی درهارو زدم ولی نخواستن و نذاشتن، همین مردم رو میگم، کاری کردن که برم، خب منم میرم!

دارم پیر میشم ودیگه واقعا احتیاج به درامد و زندگی دارم بعد از دو سال ممنوع الخروجی بالاخره پاسپورتم رو گرفتم و حتما تا عید میرم با اینکه عاشق کشورم ولی میرم چون کشورم اصلا منو دوست نداشت همه شاهد بودن، من که هیچی حتی دوستامم نتونستن حتی یه مغازه اینجا داشته باشن از دست حرفای مردم، حالا کنسرت و فوتبال و اینارو اصلا حرفشو نمیزنم اما من مثل بقیه نیستم و از بیرون هم هوای کشورم و مردمش رو خواهم داشت.

اگرچه شایعاتی با انتشار این پست شکل گرفته بود اما بعدا مشخص شد که امیر تتلو برای بازی در یک تیم فوتبال به خارج از کشور سفر میکند.

 

امیر تتلو سر از تیم علی کریمی در آورد! 

امیر مقصود لو ملقب به تتلو که خواننده زیرزمینی است و این روزها با اظهارنظرات عجیب و وغریبش حسابی سوژه رسانه ها شد بالاخره تیم مورد نظرش را انتخاب کرد.

تتلو که سابق حضور در تمرین پرسپولیس را داشت مدتی هوادار استقلال بود اما با روی کارآمدن مدیرعامل جدید در باشگاه نفت او تصویری را از لباس تیم نفت طلاییه در فضای مجازی منتشر کرد تا اینگونه هواداری اش از نفت تهران را بازتاب دهد.

علی کریمی هدایت نفت طلاییه را برعهده دارد و باید دید او زیر بار حضور تستی خواننده زیرزمینی را به تمرینات صادر خواهد کرد یا امیر مقصودلو اینبار نیز همانند گذشته پروژه هایش با ناکامی همراه می شود. اتفاقی که مسلما بعید به نظر می رسد و تتلو و تتلتی ها تنها در فضای مجازی می توانند رویای فوتبالیست شدن و کسب جام قهرمانی جهان! را برای این خواننده متصور شوند.

امیر-تتلو-با-لباس-تیم-نفت

 

جنجال حضور بهنوش بختیاری در کنار تتلو

جشن اولین سالگرد راه اندازی فعالیت «فارس پلاس» بعداز ظهر یکشنبه بیست و پنجم تیر با حضور برخی مسئولان و شخصیت های فرهنگی، نمایندگان مجلس و خبرنگاران و اصحاب رسانه در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد. بهنوش بختیاری و امیر تتلو در این جشن حضور داشتند.

تتلو

 

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرامش نوشت:

میخواستم سکوت کنم…اما دیگه طاقت شنیدن توهین و تهمت ندارم….چندی پیش دعوت شدم به تولد یک سالگی فارس پلاس….با نیت خیر و اینکه به عنوان کسی که همیشه از صلح و شادی و اتحاد حرف زده….و با نیت اینکه بگم من سیاسی نیستم و چپ وراست برام فرقی نداره و الان وقت یکی شدن و وحدته…فارغ از هر گرایش چپ وراستی….که زهی خیال باطل البته……چون فقط فکر تمیز من بود…..به این دعوت پاسخ گفتم…چراکه در حادثه مجلس..همه ما گفتیم ما باهمیم…..با این که در انتخابات از اقای روحانی حمایت کرده بودم…ولی با حضورم خواستم بگم انتخابات تموم شد..حالا دیگه وقت متحد بودنه …..بعد از حضورم..دیدم که اقای تتلو هم به اون جمع پیوستن و خدا شاهد است که روحمم از حضور ایشون خبر نداشت…و کاملا اتفاقی شد این دیدار…و از اونجایی که اختلاف نظرشدیدی با ایشون سر مسائل مختلف داشتم به جهت حجب و حیا و اینکه همیشه عاشق صلح و آشتی بودم…دیگه رفتار منفی بروز ندادم…. و اینکه کلا من ادم منعطفیم…….ایشون هم برای من قابل احترام هستن و هرچند با نظراتشون مخالفیم..اما توهین رو در شان یک انسان نمیبینم….ما حق نداریم فحش بدیم…. گذشت و رفت و توهینها شروع شد و هیچکس پشت من در نیومد و همه فکر کردن من با برنامه ریزی اونجا بودم…..فکر کردن تفکر من شبیه ایشون شده…..فکر کردن من وارد بازیهای سیاسی شدم…..در صورتیکه این فقط شیطنت خبرگزاری بود…..و متاسفانه گریبان من ساده و زود باور رو گرفت…..هنوزم میگم تفرقه بین ما کار کسانیست که میخوان کشورمون رو ازمون بگیرن…ولی من اهل سیاست نیستم….دنبال هیچ منفعت و مجوزی نیستم…..دنباله روی تفکر اقای تتلو نیستم…..شما رو به خدا از تهمت و قضاوت و توهین دست بردارید…..به خدا من دیگه بریدم…..خدا نکند بنده بی گناهی واگذارتان به خدا کند….ای کاش خبرگزاری فارس خودش این واقعیت رو میگفت و مارو اینطور با مردم عزیزمون در نمینداخت ودر نهایت من همیشه با مردمم بودم و هستم و بخاطر تنها سادگی و زودباوریم ازشما معذرت میخوام…..یاعلی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها