فیلم لو رفته از رقص مهرداد میناوند در یک مراسم عروسی + فیلم

رقص مرحوم مهرداد میناوند را در یک مراسم عروسی می بینید.

فیلم لو رفته از رقص مهرداد میناوند در یک مراسم عروسی + فیلم

رقص مرحوم مهرداد میناوند را در یک مراسم عروسی می بینید. او متولد 9 آذر 1354 بود و در 8 بهمن 1399 بر اثر کرونا و آمبولی ریه در بیمارستان لاله تهران درگذشت. مهرداد میناوند برای باشگاه‌های گوناگونی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب، و سپاهان بازی کرد مهرداد میناوند بیش از علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان، سابقه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشت.

 

واکنش‌ها

از زمان بستری شدن میناوند و علی انصاریان که هردو از بازیکنان سابق تیم فوتبال پرسپولیس بودند، تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان از طریق صفحات مجازی برای میناوند و انصاریان آرزوی سلامتی کرده بودند.

پس از انتشار خبر درگذشت میناوند، جمعی از هواداران پرسپولیس روبروی بیمارستان لاله تجمع کردند. تردد مردم روبروی بیمارستان لاله، باعث به وجود آمدن ترافیک در آن منطقه شد. همچنین چندی از بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس مانند علی کریمی، جواد کاظمیان و بهنام ابوالقاسم‌پور پس از مطلع شدن از وضعیت تشدید بیماری مهرداد میناوند، خود را به بیمارستان لاله رساندند. باشگاه‌های فوتبال پرسپولیس، استقلال، پیکان، اشتورم گراتس، صفحه رسمی ای‌اف‌سی و صفحه رسمی جام جهانی نیز درگذشت میناوند را تسلیت گفتند.

 

 

هم تیمی‌های سابق مهرداد میناوند در تیم اشتورم گراتس اتریش به همراه ایویتسا اوسیم که سرمربی آن دوره باشگاه بود، پس از درگذشت ستاره ایرانی آن نسل باشگاه اتریشی، در نامه ای احساسی تسلیت خود را برای در گذشت میناوند اعلام نمودند.

جانی اینفانتینو رئیس وقت فیفا در نامه ای رسمی پیام تسلیت خود را بابت در گذشت مهرداد میناوند به فدراسیون فوتبال ایران ارسال نمود

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها