مردم فهمیدند که رأی دادن به روحانی چقدر اشتباه بود

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: استیضاح رئیس جمهور نه تنها مشکلی حل نمی‌کند بلکه خود موجب ایجاد چالش می‌شود و در بهترین حالت اگر هم رئیس جمهور استیضاح شود، معاون اول امور را در دست می‌گیرد که او هم کارنامه‌اش بهتر از شخص رئیس جمهور نیست.

مردم فهمیدند که رأی دادن به روحانی چقدر اشتباه بود

 

نماینده مجلس: رییس جمهور را برکنار کنیم معاونش به راس کار می آید که عملکردش بدتر از روحانی است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: استیضاح رئیس جمهور نه تنها مشکلی حل نمی‌کند بلکه خود موجب ایجاد چالش می‌شود و در بهترین حالت اگر هم رئیس جمهور استیضاح شود، معاون اول امور را در دست می‌گیرد که او هم کارنامه‌اش بهتر از شخص رئیس جمهور نیست.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح رئیس جمهور آن هم در شرایط فعلی کشور مشکلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل نمی‌کند و ضرورتی هم ندارد.

وی افزود: شرایط کشور امروز به گونه‌ای است که استیضاح رئیس جمهور نه تنها باعث حل مشکلات نمی‌شود، بلکه باعث ایجاد چالش و حتی قفل شدن کشور هم می‌شود.

مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: به فرض استیضاح رئیس جمهور مطرح شود و استیضاح رأی آورد و رئیس جمهور برکنار شود، در بهترین حالت در این شرایط معاون اول در این یک سال کار وی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهد تا انتخابات برگزار شود.

نصیرایی خاطرنشان کرد:همه ما می‌دانیم کارنامه عملکرد آقای معاون اول هم بهتر از رئیس جمهور نیست، پس در صورت انجام همه مراحل استیضاح فردی (معاون اول) امور اجرایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا زمان برگزاری انتخابات در دست می‌گیرد که کارنامه عملکردی وی بهتر از آقای رئیس جمهور نیست.

وی افزود: در نتیجه آنچه که استیضاح کنندگان به دنبال آن هستند که امور بهبود پیدا کند از طریق استیضاح میسر نیست و در این چند ماه باقیمانده از عمر دولت بعید است که به این سرعت انتخاباتی برگزار شود و شخص معاون اول کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دست خواهد گرفت.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما در مجلس در این یک سال باقیمانده از عمر دولت باید با وضع قوانین مناسب و نظارت دقیق در مسیر بهبود امور گام برداریم؛ چراکه وضع قوانین جدید و نظارت بر اجرای درست آن می‌تواند مشکلات کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما باید با دولت تعامل داشته باشیم و راه تعامل هم وضع قوانین صحیح و نظارت دقیق است تا از این طریق مشکلات کشور حل شود.

انتخابات ۱۴۰۰ کشور را به اصل انقلاب برمی‌گرداند

 
حسین کنعانی ‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: گروهی با تبلیغاتی منفی و مطرح کردن رئیس‌جمهوری تندرو سعی دارند‌ نیروهای جهادی را از ورود به عرصه انتخاباتی دلسرد کنند تا آنها برای کمک به نظام اسلامی وارد میدان عمل نشوند.

انتخابات ۱۴۰۰ در حالی کمتر از یک سال دیگر برگزار می‌شود که جریان اصلاحات ظاهراً باید قید حضوری جدی در انتخابات ۱۴۰۰ را بزند. از طرفی تحلیل‌ها نشان می‌دهد که به دلیل ریزش رأی اصولگرایان سنتی‌، به احتمال زیاد یکی از چهره‌های موسوم به طیف تندرو پیروز انتخابات ۱۴۰۰ خواهد شد.

حسین کنعانی ‌مقدم

حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این ‌باره اظهار داشت: اینکه برخی از روی کار‌ آمدن رئیس‌جمهوری تندرو حرف می‌زنند و به زعم خود دلیل‌هایی هم می‌آورند، تعبیری غلط در راستای سیاه‌نمایی است. در سال ۱۴۰۰ به اصل انقلاب برمی‌گردیم و کسی روی کار خواهد آمد که انقلابی و جهادی باشد و جانشین روحانی شود.

دبیر کل حزب سبز در ادامه گفت: در چنین شرایطی گروهی که با روحیه انقلابی غریبه هستند و به خوبی می‌دانند کار دست انقلابی‌ها خواهد افتاد، با تبلیغاتی منفی و مطرح کردن رئیس‌جمهوری تندرو سعی دارند‌ نیروهای جهادی را از ورود به عرصه انتخاباتی دلسرد کنند تا آنها برای کمک به نظام اسلامی وارد میدان عمل نشوند.

او توضیح داد: در ۴۰ سال گذشته تجربه‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم. به طوری که افراد لیبرال دموکرات،‌ لیبرال، غیرانقلابی و حتی آنهایی که آشکارا با انقلاب زاویه داشتند‌ در مسند قدرت قرار گرفتند و بعدها هم معلوم شد‌ چه وضعیتی برای نظام و مردم رقم زدند؛ به عنوان مثال مردم فهمیدند که رأی دادن به حسن روحانی چقدر اشتباه بود. پس حالا که مردم به بلوغ رسیده‌اند فردی انقلابی را برمی‌گزینند تا گام دوم انقلاب در مسیر صحیح پیگیری شود و نظام به آرمان‌هایش تحقق بخشد.

حسین کنعانی‌مقدم در پایان صحبت‌هایش گفت: گروهی مجدانه می‌کوشند تا به طریقی نظام را از مسیر اصلی‌اش خارج کنند و به همین دلیل برای سیاه‌نمایی انرژی زیادی صرف می‌کنند. آنها باید بدانند که محال است نیروهای جهادی لحظه‌ای دلسرد شوند و کوتاه بیایند و ان‌شاءالله انتخابات ۱۴۰۰ کشور را به اصل انقلاب برمی‌گرداند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها