توهین بی شرمانه تتلو به فوت علی انصاریان غوغا به پا کرد + تصاویر

تتلو به فوت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال توهین بی ادبانه ای نشان داده است که در ادامه می بینید.

توهین بی شرمانه تتلو به فوت علی انصاریان غوغا به پا کرد + تصاویر

تتلو به فوت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال توهین بی ادبانه ای نشان داده است که در ادامه می بینید. تتلو در ترکیه زندگی می کند و هر روز جنجال های بسیاری به پا می کند. تتلو متولد 30 شهریور 1362 است. اینستاگرام دو بار صفحه رسمی تتلو را بست. 

تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد و پس از زیر همکف، تاکنون ۱۱ آلبوم دیگر منتشر کرده‌است. تتلو تاکنون سه بار توسط پلیس بازداشت شده‌است. اولین بازداشت تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود و پس از آن در سال ۱۳۹۵ به دلیل «تشویش و اشاعه فساد و فحشا» به مدت بیش از دو ماه در بازداشت موقت به‌سر برد.تتلو در سال ۱۳۹۷ ایران را به مقصد استانبول، ترکیه ترک کرد و نخستین کنسرت خود را همان سال با حواشی بسیاری در تفلیس، گرجستان برگزار کرد.تتلو بهمن ۱۳۹۸ در ترکیه به علت آنچه «نقض مقررات ویزا» عنوان شد، به مدت یک هفته بازداشت شد.

 

در کنار فعالیت هنری، اما رفتارها و گرایش‌های سیاسی وی در دوره‌های مختلف، باعث مجادلات فراوانی شده‌است. نظرهای او دربارهٔ موضوعات گوناگون از جمله سوگواری محرم، قربانی کردن حیوانات، حجاب، و طرفداری وی از برخی مقامات جمهوری اسلامی در کنار اتهاماتی مانند «توهین و دعوت به ضرب و شتم زنان» و «دعوت از کودکان زیر سن قانونی برای ****همگی باعث شکل‌گیری انتقادات فراوانی از سوی منتقدان‌اش شده‌است.

 

او از چهره‌های خبرساز و پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی پربازدید در ایران بوده‌است. حساب کاربری تتلو در اینستاگرام، به دلیل آنچه زیر پا گذاشتن قوانین این شبکه اعلام شده، تاکنون دو بار بسته‌شده‌است؛ یک بار در سال ۱۳۹۷ و بار دیگر در سال ۱۳۹۹. بنابر اعلام بی‌بی‌سی فارسی، اینستاگرام در بار دوم اعلام کرد که تتلو دیگر حق فعالیت در این شبکه را ندارد.

 

تتلو در سیاست نیز از افراد مختلفی پشتیبانی کرده‌است. او نخست از میرحسین موسوی (سیاستمدار اصلاح طلب) پشتیبانی کرد و در انتخابات ۱۳۹۶ جمهوری اسلامی ایران، ابتدا از محمد باقر قالیباف و پس از انصراف او، از سید ابراهیم رئیسی، پشتیبانی کرد.

 

خالکوبی‌های متعدد  امیر تتلو   برای بسیاری از کاربران در صفحات مجازی عادی شده است، اما این بار تتوی جدیدش جنجالی دیگر به پا کرده است، چراکه خالکوبی‌های او علاوه بر تن و سرش بخشی‌هایی از صورتش را نیز فرا گرفته است.  تتلو خواننده زیر زمینی و پرحاشیه ای است .   تتلو   در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرده است . پیج اینستاگرام   تتلو   تا به حال چندین بار از دسترس خارج شده است . عکس جنجالی و عجیب از  تتلو  را در ادامه می بینید : وی تتوی دیگری را به سر و صورت خود اضافه کرد و در فضای مجازی از آن رونمایی کرد.

شوک‌های تتلو تمامی ندارد

سیر تحولات وچرخش‌های فکری امیر تتلو خواننده جنجالی موسیقی زیر زمینی وارد فاز تازه‌ای شده است. او اخیرا در اقدامی عجیب با انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به ساحت امام حسین (ع) بازهم در کانون توجهات قرار گرفته است.

 

با این حال تتلو به ایران بازنگشت. او از همان جا در جریان ماجرای مائده هژبری، دختری که به اتهام انتشار کلیپ‌های رقص در اینستاگرام دستگیر شده بود و مستندش از تلویزیون پخش شد، از او حمایت کرد.

 

امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو متولد سال ۱۳۶۲ در تهران یکی از خوانندگان رپ فارسی است، که زندگی شخصی و حرفه ای اش مملو از حاشیه است. او در اینستاگرام چهار میلیون فالوئر دارد.

 

انتشار ویدئو جدید از او در حالی صورت می‌گیرد که تتلو در خارج از ایران و در کشور ترکیه به سر می‌برد. او اخیرا در برگزاری کنسرت خود در ترکیه که تبلیغات و هزینه‌هایی زیادی برای آن صورت گرفته بود شکست خورد و این شکست حاشیه‌های فراوانی برای او ایجاد کرد.

 

کنسرت تتلو که قرار بود ۸ شهریور در استانبول برگزار شود به دلایلی عجیب لغو شد.

 

 

[Tumblr in 2020 | Kings crown, Happy summer, Character]

 

 

او از چند روز گذشته در صفحه شخصی خود  با استفاده از الفاظی رکیک دلیل لغو کنسرت را محل استقرار نامناسب و وجود پشه در بالکن عنوان کرده بود که برای مخاطبان کمی غیر قابل باور بود تا جایی که کیان محمدی‌ها تهیه کننده این برنامه نسبت به آن واکنش نشان داد.

 

 

کیان محمدی‌ها تمام هزینه‌های انجام شده برای این کنسرت را با ذکر جزییات بیان و دلیل لغو کنسرت را نفروختن بلیت عنوان کرد. فروش تنها ۲۷۶ بلیت با وجود هزینه‌های گزاف تبلیغاتی، نشان داد این کنسرت برگزار شدنش هیچ توجیهی ندارد.

 

 

چند هفته پیش نیز، پس از جنجال پیش آمده برای “مائده هژبری” دختری که در اینستاگرام ویدئو‌های رقص خود را منتشر می‌کرد، تتلو با انتشار تصویری از خود و هژبری مدعی شد “شاید روز کنسرت هم بهتون افتخار داد و براتون یکم از هنرش و اجرا کرد روی استیج. ”

 

 

پس از انتشار این پست اینستاگرامی توسط تتلو این گمانه در فضای مجازی مطرح شد که تتلو با مائده هژبری کنسرت مشترک در استانبول برگزار خواهد کرد.اما پس از آن هژبری در تویتر ادعای تتلو را رد کرد. او از تتلو با توصیف “خواننده مجهول الحال” یاد کرد و نوشت که عکس منتشر شده از سوی تتلو قدیمی بوده و با پیگیری خانواده اش از صفحه این خواننده زیر زمینی حذف شده است. هژبری تاکید کرد که تتلو “با سوء استفاده از شرایط فعلی قصد دارد تبلیغ کنسرتش را کند.”

 

 

[Steam Community :: :: tatalo]

 

 

آلبوم و دستگیری امیر تتلو

امیر تتلو در سال 1390 اولین آلبوم خود بنام زیر همکف را منتشر کرد، دو سال بعد در آذر 92 توسط پلیس امنیت اخلاقی بعلت فعالیت غیر مجاز برای چند روز بازداشت شد.

ماجرای دستگیری تتلو از زبان موکلش 

وکیل امیرحسین مقصودلو «تتلو» به دستگیری موکلش واکنش نشان داد.

در حالی که امیر حسین مقصودلو در ترکیه بازداشت شده اخبار ضد و نقیضی از دلایل این بازداشت منتشر شده است.

به نقل از رسانه فارسی زبان؛ با وکیل امیرحسین مقصودلو «تتلو» مصاحبه ای درباره دستگیری موکلش انجام شد که به شرح زیر است:

امروز زمانی که امیر تتلو برای تمدید اقامت موقت خود به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه می‌کند، به درخواست جمهوری اسلامی ایران از اینترپل دستگیر و به مرکز دیپورت ارسال شده تا مراحل اداری و تصمیم گیری ترکیه انجام شود.

 

 تلاش پیام صادقیان برای آزادی تتلو از زندان!

سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت امیرحسین مقصودلو (تتلو) در ترکیه خبر داد و حالا دوستان او در تلاش برای آزادی او هستند.

 سردار احمد نوریان، سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت امیرحسین مقصودلو «تتلو» به درخواست پلیس ایران در ترکیه خبر داد.

 

وی گفت: به علت پرونده‌های قضایی که برای «تتلو» در ایران تشکیل شده بود، اعلان قرمز اینترپل برای این فرد اعلام و وی در ترکیه بازداشت شد.

به گفته سردار نوریان «تتلو» در حال حاضر در بازداشت است و بعد از طی مراحل اداری انتقال وی به ایران، وی تحویل پلیس اینترپل ایران می‌شود.

حال پیام صادقیان بازیکن اسبق پرسپولیس که در ترکیه به سر می برد در استوری اینستاگرامش از تلاشش برای آزاد کردن تتلو خبر داد. او در استوری اینستاگرامش نوشت:  بیست دقیقه دیگه وکلیم پیشته. همه داریم تلاشمونو می کنیم که زودتر ردیفش کنیم چون تو کار بدی انجام ندادی.

 

«امیرحسین مقصودلو»- امیر تتلو- از خوانندگان نسل اول موسیقی رپ در ایران است که خیلی زود توانست با ارایه خاصی از موسیقی، نامی برای خودش دست و پا کند. او در ابتدا با همراهی «حسین تهی» در قالب گروهی به نام T&T و در سبک R&B فعالیت زیرزمینی خود را آغاز کرد و به مرور فعالیت هایشان مورد توجه قرار گرفت و پس از چند سفر خارج از کشور، هر کدام از این دو چهره، فعالیت های انفرادی خود را آغاز کردند.

«تهی» چند سال بعد از ایران رفت؛ ولی تتلو همچنان ماند و فعالیت های زیرزمینی خود را آغاز کرد. سال های ابتدایی آغاز به کارش چندان پرحاشیه نبود و فعالیت هایش را تنها به صورت ویدئو کلیپ و تک قطعه دنبال می کرد؛ اما به محض  همه گیری شبکه های اجتماعی، در فیسبوک و اینستاگرام فعالیتش را آغاز کرد و همین باعث جنجال های خبری این خواننده و حاشیه هایی شد که این روزها به اوج خود رسیده است.

 

 

تتلو در ابتدای محبوبیتش و پس از اینکه تقریبا هیچ امیدی برای گرفتن مجوز فعالیت رسمی در ایران نداشت، بارها در پیام های مختلف، مدعی شد که از بازار موسیقی کشور خداحافظی می کند؛ اما خیلی زود باز هم با آثار و تک قطعات جدید بازگشت تا این خداحافظی های نافرجام یکی از سوژه های داغ هوادارانش شود.

صبح روز 12 آذرماه سال 92 را باید یکی از مهم ترین روزهای زندگی تتلو دانست که درواقع آغازی برای خبرسازی های این خواننده در فضای مجازی بود. در این روز تقریبا تمام خبرگزاری های رسمی کشور در متنی مشابه خبر دستگیری «امیر تتلو» را به نقل از رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا منتشر کردند: «سرهنگ مسعود زاهدیان درباره برخورد پلیس با خواننده های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه های خارجی می کنند، توضیح می دهد که پلیس با این دسته از افراد برخورد می کند و اخیرا نیز با خواننده ای به نام«تتلو» برخورد کرده است و وی هم اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام های فضایی است.

 

او با بیان اینکه پلیس تمامی این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می کند، گفت: اجازه نخواهیم داد در فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد. بحمدالله هم صدا و سیما و هم وزارت ارشاد زمینه های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها