واکنش تلخ و دردناک سلبریتی ها به فوت علی انصاریان + تصاویر

واکنش تلخ و دردناک سلبریتی ها به فوت علی انصاریان را در ادامه می بینید.

واکنش تلخ و دردناک سلبریتی ها به فوت علی انصاریان + تصاویر

علی انصاریان (۱۴ تیر ۱۳۵۶ – ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن بازنشستهٔ فوتبال و بازیگر ایرانی بود. علی انصاریان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در تیم فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ از حرفه فوتبال خداحافظی کرد. پس از فوتبال، علی انصاریان در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. او در بیش از ده فیلم و مجموعه بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. او همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد که بعد از آن خوانندگی را ادامه نداد.او برادرزادهٔ حسین انصاریان، روحانی مطرح شیعه است. مادر علی انصاریان پس از درگذشت فوت ناگوار پسرش در اورژانس بیمارستان فرهیختگان بستری شد.

 

فوری / مادر علی انصاریان در بیمارستان بستری شد

 

واکنش دردناک گرشا رضایی به خبر فوت علی انصاریان

علی انصاریان

 

واکنش دردناک عباس غزالی به خبر فوت علی انصاریان

علی انصاریان

 

واکنش دردناک بهنوش بختیاری به خبر فوت علی انصاریان

علی انصاریان

 

واکنش دردناک محسن کیایی به خبر فوت علی انصاریان

علی انصاریان

 

واکنش دردناک علی دایی به خبر فوت علی انصاریان

علی انصاریان

 

واکنش دردناک هدیه تهرانی به خبر فوت علی انصاریان

 

علی انصاریان

 

ماجرای خوابی که مادر علی انصاریان دید

علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال چند روزی است که در بستر بیماری و در حال مبارزه با ویروس کرونا است. او از دو شب قبل که اوضاعش وخیم شد بیهوش است و هنوز به شرایط پایدار نرسیده است.

 
 
 

مادر علی انصاریان در خصوص وضعیت پسرش و دعای خیر مردم برای سلامتی او در گفتگویی اظهار داشت: خدمت همه هموطنان عزیز در هر کجا که هستند سلام عرض می‌کنم و بابت دعاهایشان در این چند روز از همه تشکر می‌کنم. از آنها خواهش می‌کنم مثل این چند روز فقط علی من را دعا کنید و از خدا سلامتی او را بخواهید. دیشب خواب دیدم علی در کنار دو تا ستاره بود، یک ستاره سفید و یک ستاره سبز. علی به من گفت فقط منتظر هستم مردم دعا کردن را ادامه دهند تا من بلند شوم.

وی افزود: امروز روز تولد مادرم حضرت زهرا (س) است. به پهلوی شکسته‌اش، به ناله‌های زینب (س)،‌ به صورت سیلی خورده مادرم، به محسن (ع) سقط شده اش قسم او را دعا کنید چون خوابش را دیدم مطمئنم با دعای شما او بر می‌گردد. می‌دانم همه مردم او را دوست دارند. علی فقط برای من نیست و برای همه مردم است. او همه را دوست دارد و عاشق مردم است. خواهش می‌کنم دست از دعا برندارید و دعا کنید خدا پسرم را به من برگرداند. از پزشک او، دکتر هاشمیان هم کمال تشکر را دارم.

 

 

علی انصاریان

 

آمادگی باشگاه استقلال برای کمک به بهبودی علی انصاریان

 

با توجه به شرایط ناپایدار علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران، باشگاه استقلال از هوادارانش می‌خواهد تا ضمن دعا برای بهبودی بیماران کرونایی، برای این پیشکسوت عزیز فوتبال کشورمان هم دعا کنند.

همچنین باشگاه استقلال اعلام می‌کند که در صورت نیاز، آمادگی هرگونه کمک و همکاری جهت بهبودی انصاریان را دارد و از هیچ کوششی برای بهبودی این پیشکسوت فوتبال دریغ نخواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها