تتلو محمدرضا گلزار را رسوا کرد + فیلم جنجالی

تتلو خواننده پرحاشیه به محمدرضا گلزار حمله کرد و او را با خاک یکسان کرد...

تتلو محمدرضا گلزار را رسوا کرد + فیلم جنجالی

تتلو به محمدرضا گلزار تیکه جنجالی انداخت که ویدیو آن را در ادامه می بینید. امیرحسین مقصودلو با نام هنری و مستعار تتلو یکی از خوانندگان پرحاشیه و جنجال ساز در قضای مجازی است. تتلو در سبک رپ - پاپ به فعالیت می پردازد. اینستاگرام صفحه امیر تتلو با وجود 4.4 میلیون فالور برای همیشه بست. و دلیل آن هم این بود که تتلو در چند استوری نوشت که قصد دارد «حرم‌سرا» راه‌اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله خواست که به «حرم‌سرای» او بیایند. انتشار این استوری‌ها، که دعوت برای رابطهٔ تعبیر شد، با واکنش منفی و شدید برخی کاربران توییتر و روزنامه‌نگاران ایرانی و ترک مواجه شد. و پیج اینستاگرام او بسته شد.

 

تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد و پس از زیر همکف، تاکنون ۱۱ آلبوم دیگر منتشر کرده‌است. تتلو تاکنون سه بار توسط پلیس بازداشت شده‌است. اولین بازداشت تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود و پس از آن در سال ۱۳۹۵ به دلیل «تشویش و اشاعه فساد و فحشا» به مدت بیش از دو ماه در بازداشت موقت به‌سر برد.تتلو در سال ۱۳۹۷ ایران را به مقصد استانبول، ترکیه ترک کرد و نخستین کنسرت خود را همان سال با حواشی بسیاری در تفلیس، گرجستان برگزار کرد.تتلو بهمن ۱۳۹۸ در ترکیه به علت آنچه «نقض مقررات ویزا» عنوان شد، به مدت یک هفته بازداشت شد.

 

 

تتلو

 

در کنار فعالیت هنری، اما رفتارها و گرایش‌های سیاسی وی در دوره‌های مختلف، باعث مجادلات فراوانی شده‌است. نظرهای او دربارهٔ موضوعات گوناگون از جمله سوگواری محرم، قربانی کردن حیوانات، حجاب، و طرفداری وی از برخی مقامات جمهوری اسلامی در کنار اتهاماتی مانند «توهین و دعوت به ضرب و شتم زنان» و «دعوت از کودکان زیر سن قانونی برای رابطهٔ جنسی»؛ همگی باعث شکل‌گیری انتقادات فراوانی از سوی منتقدان‌اش شده‌است.

 

unnamed

او از چهره‌های خبرساز و پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی پربازدید در ایران بوده‌است. حساب کاربری تتلو در اینستاگرام، به دلیل آنچه زیر پا گذاشتن قوانین این شبکه اعلام شده، تاکنون دو بار بسته‌شده‌است؛ یک بار در سال ۱۳۹۷ و بار دیگر در سال ۱۳۹۹. بنابر اعلام بی‌بی‌سی فارسی، اینستاگرام در بار دوم اعلام کرد که تتلو دیگر حق فعالیت در این شبکه را ندارد.

تتلو در سیاست نیز از افراد مختلفی پشتیبانی کرده‌است. او نخست از میرحسین موسوی (سیاستمدار اصلاح طلب) پشتیبانی کرد و در انتخابات ۱۳۹۶ جمهوری اسلامی ایران، ابتدا از محمد باقر قالیباف و پس از انصراف او، از سید ابراهیم رئیسی، پشتیبانی کرد.

Screenshot_20200418-231508-964x1024

 

 

خالکوبی‌های متعدد  امیر تتلو   برای بسیاری از کاربران در صفحات مجازی عادی شده است، اما این بار تتوی جدیدش جنجالی دیگر به پا کرده است، چراکه خالکوبی‌های او علاوه بر تن و سرش بخشی‌هایی از صورتش را نیز فرا گرفته است.  تتلو خواننده زیر زمینی و پرحاشیه ای است .   تتلو   در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرده است . پیج اینستاگرام   تتلو   تا به حال چندین بار از دسترس خارج شده است . عکس جنجالی و عجیب از  تتلو  را در ادامه می بینید : وی تتوی دیگری را به سر و صورت خود اضافه کرد و در فضای مجازی از آن رونمایی کرد.

 

امیر تتلو

 

شوک‌های تتلو تمامی ندارد

 

سیر تحولات وچرخش‌های فکری امیر تتلو خواننده جنجالی موسیقی زیر زمینی وارد فاز تازه‌ای شده است. او اخیرا در اقدامی عجیب با انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به ساحت امام حسین (ع) بازهم در کانون توجهات قرار گرفته است.

 

با این حال تتلو به ایران بازنگشت. او از همان جا در جریان ماجرای مائده هژبری، دختری که به اتهام انتشار کلیپ‌های رقص در اینستاگرام دستگیر شده بود و مستندش از تلویزیون پخش شد، از او حمایت کرد.

 

 

 

امیر تتلو

 

امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو متولد سال ۱۳۶۲ در تهران یکی از خوانندگان رپ فارسی است، که زندگی شخصی و حرفه ای اش مملو از حاشیه است. او در اینستاگرام چهار میلیون فالوئر دارد.

 

انتشار ویدئو جدید از او در حالی صورت می‌گیرد که تتلو در خارج از ایران و در کشور ترکیه به سر می‌برد. او اخیرا در برگزاری کنسرت خود در ترکیه که تبلیغات و هزینه‌هایی زیادی برای آن صورت گرفته بود شکست خورد و این شکست حاشیه‌های فراوانی برای او ایجاد کرد.

 

کنسرت تتلو که قرار بود ۸ شهریور در استانبول برگزار شود به دلایلی عجیب لغو شد.

 

Tumblr in 2020 | Kings crown, Happy summer, Character

 

او از چند روز گذشته در صفحه شخصی خود  با استفاده از الفاظی رکیک دلیل لغو کنسرت را محل استقرار نامناسب و وجود پشه در بالکن عنوان کرده بود که برای مخاطبان کمی غیر قابل باور بود تا جایی که کیان محمدی‌ها تهیه کننده این برنامه نسبت به آن واکنش نشان داد.

 

کیان محمدی‌ها تمام هزینه‌های انجام شده برای این کنسرت را با ذکر جزییات بیان و دلیل لغو کنسرت را نفروختن بلیت عنوان کرد. فروش تنها ۲۷۶ بلیت با وجود هزینه‌های گزاف تبلیغاتی، نشان داد این کنسرت برگزار شدنش هیچ توجیهی ندارد.

 

چند هفته پیش نیز، پس از جنجال پیش آمده برای “مائده هژبری” دختری که در اینستاگرام ویدئو‌های رقص خود را منتشر می‌کرد، تتلو با انتشار تصویری از خود و هژبری مدعی شد “شاید روز کنسرت هم بهتون افتخار داد و براتون یکم از هنرش و اجرا کرد روی استیج. ”

 

پس از انتشار این پست اینستاگرامی توسط تتلو این گمانه در فضای مجازی مطرح شد که تتلو با مائده هژبری کنسرت مشترک در استانبول برگزار خواهد کرد.اما پس از آن هژبری در تویتر ادعای تتلو را رد کرد. او از تتلو با توصیف “خواننده مجهول الحال” یاد کرد و نوشت که عکس منتشر شده از سوی تتلو قدیمی بوده و با پیگیری خانواده اش از صفحه این خواننده زیر زمینی حذف شده است. هژبری تاکید کرد که تتلو “با سوء استفاده از شرایط فعلی قصد دارد تبلیغ کنسرتش را کند.”

 

Steam Community :: :: tatalo

 

آلبوم و دستگیری امیر تتلو

 

امیر تتلو در سال 1390 اولین آلبوم خود بنام زیر همکف را منتشر کرد، دو سال بعد در آذر 92 توسط پلیس امنیت اخلاقی بعلت فعالیت غیر مجاز برای چند روز بازداشت شد.

 

امیر تتلو

 

ماجرای دستگیری تتلو از زبان موکلش 

وکیل امیرحسین مقصودلو «تتلو» به دستگیری موکلش واکنش نشان داد.

 

در حالی که امیر حسین مقصودلو در ترکیه بازداشت شده اخبار ضد و نقیضی از دلایل این بازداشت منتشر شده است.

به نقل از رسانه فارسی زبان؛ با وکیل امیرحسین مقصودلو «تتلو» مصاحبه ای درباره دستگیری موکلش انجام شد که به شرح زیر است:

امروز زمانی که امیر تتلو برای تمدید اقامت موقت خود به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه می‌کند، به درخواست جمهوری اسلامی ایران از اینترپل دستگیر و به مرکز دیپورت ارسال شده تا مراحل اداری و تصمیم گیری ترکیه انجام شود.

 

امیر تتلو

 

 تلاش پیام صادقیان برای آزادی تتلو از زندان!

سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت امیرحسین مقصودلو (تتلو) در ترکیه خبر داد و حالا دوستان او در تلاش برای آزادی او هستند.

 سردار احمد نوریان، سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت امیرحسین مقصودلو «تتلو» به درخواست پلیس ایران در ترکیه خبر داد.

 

وی گفت: به علت پرونده‌های قضایی که برای «تتلو» در ایران تشکیل شده بود، اعلان قرمز اینترپل برای این فرد اعلام و وی در ترکیه بازداشت شد.

به گفته سردار نوریان «تتلو» در حال حاضر در بازداشت است و بعد از طی مراحل اداری انتقال وی به ایران، وی تحویل پلیس اینترپل ایران می‌شود.

حال پیام صادقیان بازیکن اسبق پرسپولیس که در ترکیه به سر می برد در استوری اینستاگرامش از تلاشش برای آزاد کردن تتلو خبر داد. او در استوری اینستاگرامش نوشت:  بیست دقیقه دیگه وکلیم پیشته. همه داریم تلاشمونو می کنیم که زودتر ردیفش کنیم چون تو کار بدی انجام ندادی.

 

 

 

امیر تتلو

 

«امیرحسین مقصودلو»- امیر تتلو- از خوانندگان نسل اول موسیقی رپ در ایران است که خیلی زود توانست با ارایه خاصی از موسیقی، نامی برای خودش دست و پا کند. او در ابتدا با همراهی «حسین تهی» در قالب گروهی به نام T&T و در سبک R&B فعالیت زیرزمینی خود را آغاز کرد و به مرور فعالیت هایشان مورد توجه قرار گرفت و پس از چند سفر خارج از کشور، هر کدام از این دو چهره، فعالیت های انفرادی خود را آغاز کردند.

«تهی» چند سال بعد از ایران رفت؛ ولی تتلو همچنان ماند و فعالیت های زیرزمینی خود را آغاز کرد. سال های ابتدایی آغاز به کارش چندان پرحاشیه نبود و فعالیت هایش را تنها به صورت ویدئو کلیپ و تک قطعه دنبال می کرد؛ اما به محض  همه گیری شبکه های اجتماعی، در فیسبوک و اینستاگرام فعالیتش را آغاز کرد و همین باعث جنجال های خبری این خواننده و حاشیه هایی شد که این روزها به اوج خود رسیده است.

 

تتلو در ابتدای محبوبیتش و پس از اینکه تقریبا هیچ امیدی برای گرفتن مجوز فعالیت رسمی در ایران نداشت، بارها در پیام های مختلف، مدعی شد که از بازار موسیقی کشور خداحافظی می کند؛ اما خیلی زود باز هم با آثار و تک قطعات جدید بازگشت تا این خداحافظی های نافرجام یکی از سوژه های داغ هوادارانش شود.

 

 

صبح روز 12 آذرماه سال 92 را باید یکی از مهم ترین روزهای زندگی تتلو دانست که درواقع آغازی برای خبرسازی های این خواننده در فضای مجازی بود. در این روز تقریبا تمام خبرگزاری های رسمی کشور در متنی مشابه خبر دستگیری «امیر تتلو» را به نقل از رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا منتشر کردند: «سرهنگ مسعود زاهدیان درباره برخورد پلیس با خواننده های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه های خارجی می کنند، توضیح می دهد که پلیس با این دسته از افراد برخورد می کند و اخیرا نیز با خواننده ای به نام«تتلو» برخورد کرده است و وی هم اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام های فضایی است.

 

 

 

امیر تتلو

 

او با بیان اینکه پلیس تمامی این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می کند، گفت: اجازه نخواهیم داد در فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد. بحمدالله هم صدا و سیما و هم وزارت ارشاد زمینه های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.»

 

شبکه های مجازی و ماهواره ای نیز این خبر را مخابره کردند. دو روز پس از این دستگیری، تتلو آزاد شد و انتشار ندامت نامه این خواننده سروصداهای زیادی را در پی داشت: «معذرت می خوام، ببخشید که باعث نگرانی شدم. خیلی ممنونم از همه دوستان، از همه کسانی که به گوشم می رسید، واقعا نگرانم بودند.

 

 

 

باید بگم که من علی رغم میل باطنی ام قدیم یک کارنامه بدی از نظر خیلی ها داشتم که باید پاسخ گو باشم و پاسخ گو هم می شوم و ایشالله که بتونیم مجوز را بگیریم و بتونیم تو ایران کار کنیم.»

 

انتشار عکس های تتلو با سربازان بازداشتگاهی که در آن بازداشت شده بود، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و همین خبرسازی درباره او را ادامه داد. چند هفته بعد خبر رسید که تتلو برای اخذ مجوزهای لازم اقدام کرده و با چراغ سبز مسئولین رو به رو شده است.

 

 

 

انیر تتلو

 

تتلو در مقاطع مختلف با چهره های مختلف درگیر شده است. در این لیست از «شادمهر عقیلی» تا بهنوش بختیاری و هواداران مرتضی پاشایی وجود دارد. او پس از انتقاد از کاور بودن آثار شادمهر با حمله هواداران خواننده آلبوم «دهاتی» رو به رو شد.

 

این خوانند همچنین زمان فوت مرتضی پاشایی به دلیل برخی اظهارنظرهایش به شدت مورد انتقاد قرار گفت. درگیری کلامیش با «بهنوش بختیاری» بر سر تعداد فالوورهای اینستاگرام از دیگر جدل های پرسروصدای چند ماه گذشته بود که باعث شد بار دیگر خبرساز شود. هرچند به مرور رابطه بختیاری و تتلو بهبود پیدا کرد و حتی کار به جایی رسید که بهنوش بختیاری پس از شنیدن یکی از آثار تتلو برای او نوشت: «موسیقی کشور به شما نیاز داره.

 

 

 

امیر تتلو

 

من اینجا میخوام بگم که چرا دوستان باهات راه نیومدن... و جو بی جهتی راه انداختن؟ من آقای تتلو رو حتی یبارم از نزدیک ندیدم؛ اما باورم اینه که ایشون هنرمندن. انسان خوبین و روراست و بی شیله پیلن. باید از ایشون حمایت کنیم... این پست من از ته دلم و از جنبه کاملا انسانیه و باور خودمه. امیدوارم تاثیر داشته باشه. خوش و سلامت و پیروز میدان باشید آقای تتلوی عزیز.»

 

 

 

امیر تتلو

 

شماره 6

 

حضور تتلو در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس و دوستی با بازیکنان این تیم از دیگر اتفاقاتی بود که باعث شد این خواننده همچنان زیرزمینی حتی سر از صفحات اول و جلد روزنامه های ورزشی دربیاورد.

 

انتشار برخی ویدئوهای دونفره تتلو و «پیام صادقیان» هم باعث شد بسیاری از اهالی ورزش، دوستی صادقیان با این خواننده را مورد حمله قرار دهند و از تتلو بخواهند که دست از سر این بازیکن بردارد.

 

 

 

تتلو که پرسپولیسی دوآتشه است و برخی عکس ها از او با چهره ای مخفی در استادیوم آزادی و در حال تشویق پرسپولیس هم منتشر شده است، این انتقادات را بی پاسخ نگذاشت، اما به قول خودش احترام بزرگ ترهای تیم محبوبش را حفظ کرد و با ادبیاتی درست و مودبانه به آنها پاسخ گفت. او بارها اعلام کرده آرزویش این است که با شماره 6 پرسپولیس در میادین فوتبال حاضر شود.

 

 

 

94-06-1gh1288

 

ویدئو کلیپ «صاحب» اثری ارزشی و برای شب های قدر بود که تتلو در ایام ماه مبارک رمضان با انتشار برخی تصاویر از خود که در ساختمان صدا و سیما گرفته شده بود، اعلام کرد که این ویدئو کلیپ قرار است از یکی از شبکه های سیما پخش شود.

 

 

او همچنین از برخورد خوب و محترم پرسنل صداوسیما با خود تعریف و تمجید کرد، ولی آن ویدئو هرگز از تلویزیون پخش نشد و باز هم سر از اینترنت درآورد. چند هفته بعد موضع تتلو پس از انتشار برخی تصاویر شطرنجی از خودش در صداوسیما عوض شد و اعلام کرد که می خواهد از صداوسیما شکایت کند.

 

او در واکنش به گزارش «خارج از گود» اخبار 20:30 که مطالبی را درباره وی بیان کرد، گفت: «آقا چرا شطرنجی می کنین مارو؟! مگه ما قاتل یا متجاوزیم!؟ میخوای نشون ندی نشون نده این صدبار! چرا بی احترامی می کنید به آدم؟ اصلا مجوز نداشتن کارام چه ربطی به فوتبال یا صداوسیما داره! یه دفعه دیگه اگه صداوسیما منو شطرنجی نشون بده از دستشون شکایت می کنم.»

 

 

 

تتلو گلزار را با خاک یکسان کرد

 

کمی هم سیاست

 

پیش از توافقات هسته ای بود که تقریبا تمام اهالی هنر و ورزش و بسیاری از شخصیت های مهم در پیام های مختلف سعی کردند که به عناوین مختلف احساشان از این موضوع را بیان کنند.

 

 

 

تتلو هم ساکت ننشست و در اینستاگرام به «جواد ظریف» نوشت: «به روح بابام کوچیکتم حاج آقا «ظریف» دمت گرم، پرچمت بالاست. مرسی که داری تلاش می کنی برای توافق و صلح. مرسی که داری به جاری شدن عشق کمک می کنی. منو همه تتلیتیا هم پشتتیم. همون جور که گفتم سرباز حاج قاسم هستیم، سرباز شما هم هستیم و سرباز هرکی که کوچکترین قدمو واسه خونمون ورداره هستیم.

 

 

 

به روح بابام اینجا جلو یه میلیون میگم من سرباز و کوچیک همتونم البته اگه عددی به حساب بیایم و تا آخرین قطره خون پشت کشورمونیم. ایشالا خدا پشتو پناهت باشه. دست آقامون علی به همراهت و همیشه سلامت و خوش خبر باشی سلطان.»

 

این پیام اما تمام کارهایی نبود که تتلو بعد از توافق هسته ای انجام داد. چند روز بعد از آن بود که کلیپی با صدای او منتشر شد که روی یک ناو جنگی می خواند و با توجه به توضیحات پایان نماهنگ به نظر می رسد متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد. او در یک پادگان نظامی ارتش و بر روی ناو نظامی نیروی دریایی ارتش این کلیپ را تهیه و ضبط کرد و در آن سربازان ارتش نیز حضور داشتند. بخشی از اجرای امیر تتلو نیز بر روی ناو رزمی نیروی دریایی ساخته شده است. در انتهای کلیپ نیز تقدیر و تشکر از فرماندهی نیروی دریایی ارتش صورت گرفته است.

 

پس از پخش کلیپ در شبکه های مجازی برخی با نظرات خود به شدت به این خوانند رپر حمله کرده اند که البته با واکنش امر تتلو مواجه شده اند. وی نوشته است: «متاسفم برای دوستانی که تو کامنتا حرفای زشت میزنن!! اینو بدونن که من هیچی نمیشنوم و فقط دارم محکم میرم جلو و ایشالا به زودی همه کشورمون پر از عشق میشه و همه با هم آشتی میکنن و همه پشت هم میشن و ایشالا تحریم ها هم برداشته میشه تا چشم دشمنای ایران و ایرانی درآد.

 

کاری به حسودا ندارم که ضدکشورشون میرن سیاسی میخونن واسه یه اقامت یا ویدئوشون رو پر دختر میکنن، که بگن خفنن!! واقعا فکر میکنید این کارا کار سختیه؟!؟ واقعا فکر میکنید من نتونستم که نکردم؟!؟ من واسه اینکار واین همکاری یعنی پروژه انرژی هسته ای چهارده سال زحمت کشیدم و صبر کردم و بهش ایمان دارم و واقعا بهش افتخار می کنم و بدونید این کار از ته دلم و با تمام انرژیمون بود ولی اینم بگم که خدارو صدهزار مرتبه شکر می کنم که اگه چاپلوسم باشم واسه کشور و وطن خودم هستم نه واسه چهار تا اجنبی و خارجی».

 

 

 

تتلو

 

حکم فدراسیون فوتبال لو رفت

 

دوستی نزدیک تتلو با فرهاد کاظمی «مربی تیم فوتبال راه آهن» تهران باعث شده بود این خواننده هرازچندگاهی به دیدار او برود و در این دیدارها بود که تتلو در اوج دادگاه قضایی بین تیم های پیکان و راه آهن، با چند جمله، رای مخفی فدراسیون فوتبال درباره بقای تیم راه آهن و سقوط پیکان را لو داد تا فدراسیون فوتبال زیر تندترین انتقادهای ممکن برود.

 

 

 

تتلو پیش از انتشار و ابلاغ رسمی رای دادگاه اعلام کرد که راه آهن در لیگ برتر خواهدماند و او نیز دوست دارد در تیم فرهاد کاظمی بازی کند و استادیوم ها را پر کند. پس از این ماجرا، اما روابط عمومی باشگاه راه آهن در پاسخی رسمی به خواسته تتلو برای حضور در این تیم، اعلام کرد: «با توجه به اینکه از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه ای برگزار شود تا کادر فنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشیه ای به ویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را بر هم نزند، ضمن ادای احترام به اظهارنظرهای مختلف در این زمینه، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه آهن، ممانعت خواهدشد.»

بغ بغووو

 

ماجرا از آنجا شروع شد که امیر تتلو یک موزیک ویدیو برای انرژی هسته ای ساخت و این موضوع ابعاد و حاشیه جهانی پیدا کرد. حضور یک ناو جنگی که در اختیار این خواننده قرار گرفته بود و تعداد زیادی سرباز برای ضبط ویدئوکلیپ این قطعه، با واکنش های متفاوتی رو به رو شد و حتی رسانه های خارجی نیز از در اختیار داشتن این همه تجهیزات توسط یک خواننده غیرمجاز ابراز تعجب کردند.

 

در این بین تتلو در یک پست اینستاگرامی از طرفدارانش خواست که زیر همین پست بغ بغووو کنند و حدود 4000نفر خواسته او را اجابت کردند. او این درخواست در فیس بوکش نیز بیان کرد و در این میان چیزی حدود 40 هزارنفر این کار را کردند .

این موضوع و این اتفاق نادر و تاثیرپذیری چشم بسته دوستداران این خواننده به یک باره به بحث اصلی بسیاری از رسانه ها تبدیل شد و حتی کاریکاتورها و مطالب طنزی در این باره منتشر شد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها