زیر گرفتن ۲ مامور پلیس بعد از اعمال جریمه +عکس

«رحم دل»راننده متخلف شهرستان سیمرغ بعد از جریمه شدن توسط پلیس راهور به دلیل نبستن کمربند ایمنی دو مامور پلیس را زیر گرفت و آنها را مصدوم کرد او کنون تحویل قانون شده است.

زیر گرفتن ۲ مامور پلیس بعد از اعمال جریمه +عکس

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس : عکسی در فضای مجازی درباره زیرگرفتن دو پلیس راهور توسط یک راننده خبرساز شده است، رحیم باقری سرپرست پلیس راهور مازندران درباره این اتفاق در گفت‌‌وگو با فارس، اظهار کرد: ماجرا از این قرار بوده که پلیس راهور راننده متخلفی را به‌دلیل نبستن کمربند جریمه می‌کند.

وی افزود: این راننده به نام «رحم دل» که در واقع انسان بی‌رحمی است و با ماشین شخصی مسافرکشی می‌کرد وقتی به‌دلیل نبستن کمربند ایمنی جریمه می‌شود در اعتراض به این کار همکار راهور که دور میدان کشکری مشغول اعمال قانون بود را زیر می‌گیرد.

2491609_490

 

سرپرست پلیس راهور مازندران با بیان اینکه ماموران انتظامی به دلیل آسیب وارده مصدوم شدند، درباره آخرین وضعیت ماموران پلیس راهور، تصریح کرد: همکار راهور مرخص شده ولی درحال انجام دادن ام آر آی است و سرباز راهور نیز بستری است. باقری یادآور شد: راننده متخلف تحویل مقامات قضایی شده و در بازداشت بسر می‌برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان باید قوانین را رعایت کرده و به توصیه‌ها توجه کنند و اگر تخلفی اعمال قانون شده باید پذیرا باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها