حمایت شوکه کننده داور جنجالی عصرجدید از تتلو سوژه شد + فیلم

سید بشیر حسینی که با حضور در برنامه عصر جدید با واکنش فراوان منتقدان و فعالان فضای مجازی روبرو شد در اقدامی عجیب از امیر تتلو حمایت کرد.

حمایت شوکه کننده داور جنجالی عصرجدید از تتلو سوژه شد + فیلم

یکی از پرسروصداترین داوران برنامه عصر جدید بشیر حسینی است که با حمایت عجیب خود از امیر تتلو خواننده حاشیه ساز خارج نشین حسابی جنجال به پا کرده است.​

 

 

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسطصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده، از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با پخش فصل اول از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ در حال پخش است. پخش فصل دوم این برنامه نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد.

 

چهره جدید تتلو جهت استحضار هوادارانش + عکس

 

 

در این برنامه شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور، حرکات موزون و … شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند.هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زندهٔ استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد و از آن‌ها رای سفید یا آری بگیرد. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رویا نونهالی بوده و هستند. تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه نیز برعهده احسان علیخانی است.

سید بشیر حسینی نسبت به پخش شدن فیلم رقصش واکنش نشان داد+فیلم جنجالی

 

تحصیلات سید بشیر حسینی

او در رشته حقوق تحصیل کرده و دکترای فرهنگ و ارتباطات دارد، بشیر حسینی همچنین تحصیلات در زمینه الهیات را تا سطح 2 ادامه داده است. او خودش را اینگونه تعریف می کند: در جست و جوی حقیقت هستم.

 

ازدواج و همسر سید بشیر حسینی

آقای حسینی ازدواج کرده و صاحب 3 فرزند می باشد. از خانواده او اطلاعات معتبری در دسترس نمی باشد.

 

رقص و آواز بشیر حسینی داور عصرجدید در خیابان +فیلم جنجالی

سید بشیر حسینی چگونه معروف شد؟

آقای حسینی قبل از حضور در مسابقه عصر جدید میهمان ثابت برنامه ‌‌(رسانش) از شبکه امید سیما بود و همچنین در برنامه اکسیر فرزاد حسنی بحث های مفصلی درباره فضای مجازی داشت. کانال تلگرامی او 300 عضو داشت و اینستاگرام سید بشیر هم 7 هزار فالوور.

 

حضور در مسابقه عصر جدید

با حضور او در برنامه استعداد یابی عصر جدید، موج دنبال کنندگان او هم رو به افزایش رفت. موج کامنت ها و پیام های اینستاگرامی شروع شد و حالا سید بشیر بیش از 200 هزار دنبال کننده دارد و چندین صفحه هواداران برای او ساخته شده اند.

 

بیوگرافی سیدبشیر حسینی داور عصر جدید + عکس

تفاوت سید بشیر با دیگر داوران عصر جدید

از نظر حرفه و تحصیلات، عصر جدید فقط 2 داور مقبول دارد. یکی سید بشیر و دیگری آریا عظیمی نژاد، سید بشیر تنها داوری بود که در شروع فاز اول برنامه با دقت اجرای شرکت کنندگان را آنالیز می کرد و یادداشت می نوشت. او هر اجرا را تحلیل می کند و نقاط قوت و ضعف را به خوبی بیان می کند.

 

7 در مقابل 70 میلیون

او درباره نظرات مردم نسبت داوری هایش می گوید: ما 7 نفر را داوری می کنیم و 70 میلیون نفر ما را داوری می کنند. لذت ببرید و امیدوارم تامل کنید و تعامل کنیم. سطح توقعات مان را پایین نمی آوریم تا به زودی در سطح جهانی رقابت کنیم.

 

زندگی خصوصی سید بشیر حسینی و همسرش +عکس های جذاب و دیدنی | ساعدنیوز

کتاب 150 هشتگ

او با انتشار کتابی به نام 150 هشتگ باز هم خبرساز شد. سید بشیر درمورد نوشتن این کتاب گفت: فضای مجازی این روزها از واقعیت هم فراتر رفته، جوانان ساعات زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند و این امر نیاز به آموزش دارد تا جوانان بتوانند محتوای مفید و معتبر را از محتوای مضر متمایز کنند. ما مخالف فیلترینگ هستیم و می خواهیم آموزش را جایگزین کنیم.

 

سابقه کاری سید بشیر حسینی

جوان برگزیده کشوری سال ۱۳۸۵، استاد برتر پژوهشی و آموزشی در دانشگاههای مختلف، سفر به بیش از ۸۰ کشور جهان و جهان گردی علمی، حضور در شبکه نوجوانان و تلاش برای پیدا کردن استعدادها، تسلط به دو زبان فرانسوی و عربی.

سید بشیر در بیو اینستاگرام خود نوشته: فقط ۱بار عمر می کنیم. پس هرلحظه، مهمترین کار، به بهترین شکل! آیا وظیفه‌ای مهمتر از کشف و شکوفایی استعدادها داریم؟ از خدای بی‌نهایت ها، نهایت را بخواه. او بیش از 200 هزار دنبال کننده دارد و تاکنون نزدیک به 500 پست به اشتراک گذاشته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها