تتلو فوت کرد!؟ + تصاویر

شایعه مرگ تتلو توسط کانال رسمی خودش چند روز پیش منتشر شد و دقایقی بعد این پیام از کانالش پاک شد.

تتلو فوت کرد!؟ + تصاویر

تتلو با نام واقعی امیرحسین مقصودلو زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶خواننده و ترانه‌سرای ایرانی است. تتلو در سال 1382 آغاز به کار کرد. تتلو یکی از خوانندگان پرحاشیه است. تتلو تاکنون چندین‌بار با اتهام‌های گوناگون بازداشت و پس از مدتی آزاد شده‌است.

مرگ امیر تتلو صحت دارد ؟

چند روز پیش ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد این خواننده جنجالی فوت کرده اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد. دو، سه روزی است فعالیت امیر تتلو در کانال تلگرامی‌ و کانال یوتیوب وی قطع شده و عصر امروز بود که ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد این خواننده جنجالی فوت کرده اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد.

گفتنی است، همزمان سایت شرط بندی این خواننده پر حاشیه بسته شده و تنظیم‌کننده آثارش هم عکس اکانت خود را سیاه کرده است. شایعه مرگ تتلو پس از آن مطرح شد که شایعه درگذشت محمدرضا شجریان موجی از واکنش‌ها را برانگیخت.

 

واکنش امیر تتلو به شایعه فوتش/عکس - بهار نیوز

تتلو به قهقرا رفت !

خالکوبی‌های متعدد امیر تتلو برای بسیاری از کاربران در صفحات مجازی عادی شده است، اما این بار تتوی جدیدش جنجالی دیگر به پا کرده است، چراکه خالکوبی‌های او علاوه بر تن و سرش بخشی‌هایی از صورتش را نیز فرا گرفته است.

 

 امین فردین در پیج اینستاگرامی خود این خبر را تکذیب کرده و ساعاتی بعد تتلو در کانال تلگرامی خود به این شایعه واکنش نشان داد.

امیرحسین مقصودلو در کانال تلگرامی اش مدعی شد که کرونا نمی‌گیرد و نمی‌میرد. شایعه مرگ تتلو دیشب و پس از آن صورت گرفت که پیامی درباره مرگ او در کانال تلگرامی‌اش منتشر شد.

 

واکنش امیر تتلو به شایعه فوتش

بامداد امروز که خبر فوت امیرحسین مقصود لو قوت گرفته بود، امین فردین خبرنگار ساکن آلمان در پیج اینستاگرامی خود این خبر را تکذیب کرده و ساعاتی بعد تتلو در کانال تلگرامی خود به این شایعه واکنش نشان داده و این آن را رد کرد. امیرحسین مقصودلو مدعی شده که کرونا نمی‌گیرد و نمی‌میرد.

واکنش امیر تتلو به شایعه فوتش

 

شبکه‌های اجتماعی

تتلو یکی از پرحاشیه‌ترین شخصیت‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی بوده و نظرات شخصی وی، و در پی آن واکنش طرفداران و مخالفان‌اش در رسانه‌های اجتماعی، همواره خبرساز بوده و واکنش‌های زیادی را در پی داشته‌است. در همین رابطه، احسان شاه‌قاسمی از اساتید دانشگاه تهران با انتقاد از افرادی که در شبکه‌ها تتلو را دنبال می‌کنند می‌گوید: «تتلو آزرده‌ای است که دیگران را آزار می‌دهد»

تتلو

اولین بسته شدن صفحه اینستاگرام

در ۱۳ آبان ۱۳۹۷، شرکت اینستاگرام اعلام کرد که حساب کاربری امیر تتلو را مسدود کرده‌است زیرا تتلو در روزهای پیش از آن «جملاتی توهین‌آمیز علیه زنان» نوشته و از هواداران مرد خود خواسته تا «زنان را کتک بزنند یا به آن‌ها توهین کنند». اینستاگرام نوشت که امنیت کاربرانش «مهم‌ترین مسئولیت» این شرکت است و این شبکه اجتماعی در اجرای قوانین خود بسیار جدی است. تتلو تا پیش از بسته شدن حسابش با حدود ۴ میلیون دنبال کننده، از پرمخاطب‌ترین چهره‌های ایرانی در اینستاگرام بود. وی پس از این رویداد با حساب کاربری جدید به فعالیت خود در اینستاگرام ادامه داد.

فوری/ خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد؟-راهبرد معاصر

گیاه‌خواری

تتلو یک گیاه‌خوار وگان است. و همواره دیگران را به گیاه‌خواری و عدم آزار رسانی به حیوانات و کشتن آن‌ها دعوت کرده و از عدم رعایت حقوق حیوانات انتقاد کرده‌است. به همین سبب وی برای خودش عنوان «پسر طبیعت» را برگزیده و در بین دوستدارانش نیز با این عنوان شناخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها