بوحمدان: ملاک دعوت از بازیکنان به تیم ملی چیست؟

قرارداد من در حال اتمام است و بعد از بازی با شهر خودرو بازیکن آزاد می‌شوم.

بوحمدان: ملاک دعوت از بازیکنان به تیم ملی چیست؟

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خیلی دوست دارم بدانم ملاک دعوت شدن بازیکنان به تیم ملی چیست؟ 

حمید بوحمدان  در ارتباط با برد تیمش برابر سپاهان،گفت: ما تمرکز خوبی روی این بازی داشتیم و می‌دانستیم با تیم پرقدرتی روبرو می‌شویم، کادر فنی هم نکات لازم را در مورد سپاهان به ما گوشزد کرده بود و خدا را شکر که با انجام یک بازی زیبا به برد رسیدیم. امیدوارم بازی با شهر خودرو را هم با برد پشت سر بگذاریم تا رتبه چهارمی را به دست بیاوریم.

وی که در این بازی یک گل برای تیمش به ثمر رساند، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم و این سومین گلم در این فصل بود. البته برای من اجرای خواسته‌های کادر فنی مهمتر از گل زدن است و دوست دارم اول وظایف خودم را انجام دهم و یک بازیکن تاکتیم‌پذیر باشم.

بوحمدان که در این فصل جزو تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بوده است، در قسمتی از حرف‌هایش در مورد اعلام لیست تیم ملی و اینکه آیا انتظار نداشت کادر فنی تیم ملی یک فرصت را در اختیار او قرار دهند، گفت: من نباید در مورد خودم صحبت کنم و بهتر است کادر فنی فولاد در مورد عملکردم نظر بدهند. همیشه تلاش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و فکر می‌کنم کادر فنی حداقل در این مدت می‌توانست یک فرصت را در اختیار من قرار دهد.

هافبک فولاد خاطرنشان کرد: خیلی دوست دارم بدانم ملاک دعوت از بازیکنان به تیم ملی چیست و اعتقادم این است که برخی مسائل در این مورد واقعا قابل هضم نیست. نگاه کادر فنی تیم ملی به بازی‌های لیگ برتر باید یک نگاه منطقی باشد، الان خیلی از بازیکنان که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند این عقیده را دارند که هر چقدر تلاش کنند باز هم دعوت نمی‌شوند چون این احساس را دارند که عملکرد آنها دیده نمی‌شود. این وضعیت باید تغییر کند تا بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نشده‌اند، انگیزه‌شان را از دست ندهند. 

بوحمدان در خصوص وضعیت قراردادش با فولاد گفت: قرارداد من در حال اتمام است و بعد از بازی با شهر خودرو بازیکن آزاد می‌شوم. چند پیشنهاد دارم ولی هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها