به تیم ملی دعوت نشدنم دلیلی دارد !

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان خاطراتش از حضور در فوتبال تبریز را فراموش نشدنی دانست و گفت که تمایل داشته است با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافظی کند.

به تیم ملی دعوت نشدنم دلیلی دارد !

مهدی کیانی با اشاره به پیروزی سپاهان برابر تراکتور در هفته دهم لیگ برتر گفت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل تراکتور داریم، ولی در زمین خودمان محکوم به برد بودیم، این در حالی است که در دو بازی قبلی هم امتیاز‌های حساسی را از دست داده بودیم و باید تراکتور را شکست می‌دادیم. این یک بازی شش امتیازی برای سپاهان بود که خوشبختانه با برد ما همراه شد.

وی در مورد تقابل با تیم سابقش تأکید کرد: من ۱۱ سال در تبریز فوتبال بازی کردم و خاطراتی که دارم فراموش‌شدنی نیستند. هیچ وقت تصور نمی‌کردم برابر تراکتور بازی کنم، ولی فصل گذشته شرایطی به وجود آمد که این تیم را ترک کردم. در این سال‌ها هم با خیلی از کم و کاستی‌ها ساختم و هیچ وقت برای تراکتور حاشیه درست نکردم. دوست داشتم با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافظی کنم، ولی در نهایت شرایط طوری شد که از این تیم رفتم. الان هم پیراهن سپاهان را بر تن می‌کنم و خیلی خوشحالم که در این تیم بزرگ هستم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که «آیا سپاهان امسال قهرمان لیگ خواهد شد؟»، اظهار داشت: صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید این روند را ادامه دهیم. در تیم ما همه‌ی بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند و امیدوارم در پایان فصل قهرمان شویم تا دل هواداران شاد شود. تیم ما شایسته قهرمانی است و امیدوارم به این عنوان دست پیدا کنیم.

کیانی که فصل گذشته به عنوان بهترین هافبک لیگ برتر انتخاب شد، درباره دعوت نشدن به اردوی تیم ملی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش بازی کند، ولی من در این سال‌ها به اردوی تیم ملی دعوت نشدم. حتماً دلیلی دارد که دعوت نشدم و نمی‌دانم چه باید بگویم. خیلی‌ها به من می‌گویند مستحق حضور در تیم ملی هستم، ولی کادر فنی نظر دیگری دارد. در مورد دعوت نشدن به تیم ملی بعد‌ها صحبت می‌کنم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها