ما باید عملیات غیرممکن ۸ را بسازیم!

سیدعباسی: یک سال قهرمان نشدن برای پرسپولیس ناکامی محسوب می‌شود

علی طاهران را به دلیل محرومیت و مرتضی حسین‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سیدعباسی: یک سال قهرمان نشدن برای پرسپولیس ناکامی محسوب می‌شود

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تیم پرسپولیس مملو از بازیکنان خوب و فنی است و نیازی به تعریف من ندارد.

 داود سیدعباسی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که قهرمان پنج سال اخیر لیگ برتر بوده و در این مدت، دو بار به فینال آسیا راه یافته است. این تیم مملو از بازیکنان خوب و فنی است و نیازی به تعریف من ندارد. پرسپولیس کادر فنی بسیار قدرتمندی دارد و اگر نگاهی به کارنامه این عزیزان بیندازید، به توانایی‌های فنی آنها پی می‌برید.

وی با بیان اینکه پرسپولیس تماشاگران بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: خیلی خوشحال هستیم که مقابل هواداران پرسپولیس و در جوی هیجان‌انگیز و فوق‌العاده بازی می‌کنیم. متوجه نمی‌شوم که می‌گویند پرسپولیس ناکام بوده است. این تیم هر سال برای قهرمانی می‌جنگد و با شخصیتی که دارد، یک سال قهرمان نشدن برای پرسپولیس ناکامی محسوب می‌شود. این موضوع نشان‌دهنده توانایی‌های پرسپولیس است. با تمام احترام به حریف تلاش می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد مصدومان تیمش اظهار داشت: علی طاهران را به دلیل محرومیت و مرتضی حسین‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سیدعباسی درباره فشاری که روی بازیکنان شهر خودرو برای انجام عملیات غیرممکن بقا در لیگ برتر وجود دارد، گفت: از روزی که به شهر خودرو آمدم، به بازیکنان گفتم که هیچ فشاری روی آنها نیست. عملیات غیرممکن هفت را ساختند و تمام شد؛ ما باید عملیات غیرممکن هشت را بسازیم! شاید کسی باور نمی‌کرد شهر خودرو بتواند روی پای خود بایستد و خیلی‌ها فکر می‌کردند تکلیف تیم در فاصله دو هفته مانده تا نیم‌فصل یکسره خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها