نظری: صحبت‌های الهامی قبل از پنالتی‌ها فشار را از روی ما برداشت

ما در نیمه نهایی با مس کرمان بازی داریم که یک تیم چغر و لیگ یکی است. امیدوارم با شکست دادن این تیم و رفتن به فینال، قهرمان شویم.

نظری: صحبت‌های الهامی قبل از پنالتی‌ها فشار را از روی ما برداشت

مهاجم تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، حرف‌های ساکت الهامی قبل از ضربات پنالتی بازی این تیم برابر استقلال، بار روانی را از روی دوش شاگردانش برداشته است.

محمدمهدی نظری درباره برد تیمش برابر استقلال اظهار داشت: این یک بازی پرفشار برای ما بود و به آماده‌ترین استقلال خورده بودیم. البته می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و ساکت الهامی هم نکات لازم را به ما گوشزد کرده بود. خدا را شکر که یک شب به یادماندنی را رقم زدیم و باعث خوشحالی مردم مازنداران خصوصاً قائمشهری‌ها شدیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که استقلال در بازی سه شنبه‌شب موقعیت‌های خوبی داشت و نساجی تا حدودی خوش‌شانس بود، گفت: به هر حال شانس هم در فوتبال دخیل است. ما می‌دانستیم که اگر استقلال به گل نرسد لحظه به لحظه با استرس بیشتری بازی می‌کند و کارش سخت‌تر می‌شود. قبل از شروع ضربات پنالتی سرمربی تیم ما حرف جالبی زد و خوشبختانه خوب عمل کردیم. او به ما گفت نساجی تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده است و اگر پنالتی‌ها را گل نکردید ایرادی ندارد، بروید و خیلی راحت پنالتی‌ها را بزنید. این حرف الهامی فشار را از روی بازیکنان ما برداشت و خوشبختانه تمامی ضربات‌مان تبدیل به گل شد.

مهاجم تیم فوتبال نساجی در مورد شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی خاطرنشان کرد: قطعاً دوست داریم یک جام را به مردم مازندران هدیه کنیم، ولی قطعاً کار آسانی نخواهیم داشت. ما در نیمه نهایی با مس کرمان بازی داریم که یک تیم چغر و لیگ یکی است. امیدوارم با شکست دادن این تیم و رفتن به فینال، قهرمان شویم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها