اسماعیلی: استقلال قهرمان شد، کسی یادش نمی‌ماند که تیم خوب بازی کرد یا بد

ان‌شاءالله آخر فصل که تیم قهرمان شد، کسی یادش نمی ماند که تیم خوب بازی کرده یا بد بوده است.

اسماعیلی: استقلال قهرمان شد، کسی یادش نمی‌ماند که تیم خوب بازی کرد یا بد

فرشید اسماعیلی بازیکن ایرانی العربی که این روزها با تیم خود نتایج خوبی را کسب کرده و مدعی کسب سهمیه آسیایی نیز به شمار می آید، در گفتگویی به حمایت از تیم سابق خود استقلال پرداخت و از هواداران نیز درخواست کرد تا این کار را انجام دهند چرا که بالا بردن جام قهرمانی از بازی زیبا مهمتر است.

اسماعیلی در این گفتگو درخصوص وضعیت استقلال گفت: خدا را شکر شرایط استقلال نیز این روزها خیلی خوب است و تیم در صدر جدول رده بندی قرار دارد. من هم اگر تمرین نداشته باشم، تا جایی که بتوانم بازی ها را دنبال می کنم.

وی ادامه داد: ولی متأسفانه می شنوم که خیلی ها می گویند استقلال خوب بازی نمی کند. من از هواداران می خواهم که اصلا به این حرفها توجه نکنند. اجازه ندهند مانند سالهای قبل تیم را به هم بریزند و فقط حمایت کنید.

بازیکن سابق استقلال همچنین اضافه کرد: ان‌شاءالله آخر فصل که تیم قهرمان شد، کسی یادش نمی ماند که تیم خوب بازی کرده یا بد بوده است. کسب عنوان قهرمانی و به دست آوردن جام مهمتر است.

اسماعیلی درخصوص نحوه حضور در لیگ قطر نیز پاسخ داد: آمدن من به قطر، خیلی سریع اتفاق افتاد. متأسفانه مهرداد محمدی مصدوم شد و تصمیم گرفت که زانویش را جراحی کند و امیدوارم که مهرداد نیز هر چه زودتر سلامتی اش را به دست بیاورد. در صحبت هایی که با هم داشتیم، خدا را شکر شرایطش خیلی خوب بود. فکر کنم از 2 ماه دیگر بتواند تمریناتش را آغاز کند.

وی گفت: پس از این اتفاق، تیم العربی نیز تصمیم گرفته بود که یک بازیکن را جذب کند. این پیشنهاد را به من دادند. من نیز به آن فکر کردم و این پیشنهاد را پذیرفتم. دوست داشتم که فوتبال خارج از ایران را نیز تجربه کنم. به قطر آمدم و تست های پزشکی را انجام دادم و قراردادم را امضا کردم.

بازیکن ایرانی العربی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: بعد از پیوستن به العربی، 4، 5 هفته ای از آغاز لیگ قطر گذشته بود. من مجبور بودم که خیلی سریع از لحاظ بدنی آماده شوم. من صبح و بعد از ظهر با مربی بدنساز کار می کردم. خدا را شکر که هفته ششم، هفتم بود که توانستم بازی کنم. ولی در کل بازیکنی که کشور و تیمش را تغییر می دهد به زمان نیاز دارد تا بتواند با تیم و بازیکنان هماهنگ شود.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: بازی به بازی شرایط من بهتر شد و من اولین گلم را نیز در دربی و برابر الریان به ثمر رساندم که توانستیم آن بازی را برنده شویم. حدود 5، 6 دربی بود که تیم ما نتوانسته بود برنده از زمین خارج شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها