قلعه‌نویی: بازی با استقلال هم یک فینال مانند بازی‌های گذشته است

خدا را شکر برای بازی فردا همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و بازیکن محروم و مصدومی نداریم.

قلعه‌نویی: بازی با استقلال هم یک فینال مانند بازی‌های گذشته است

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر اعتقاد دارد، در بین تیم‌های لیگ برتری کمتر تیمی می‌توانست با وجود مشکلات این تیم در فصل جاری به رقابت در بین مدعیان برگردد. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره بازی فردای تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی با استقلال هم یک فینال است مثل بازی‌های گذشته‌مان. شرایط جدول برای هر دو تیم حساس است و ما می‌خواهیم به بالای جدول نزدیک شویم، چون تیم‌های پایین‌تر از ما در تعقیب‌مان هستند. استقلال نیز چون در کورس قهرمانی است به امتیاز بازی فردا نیاز دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا یک بازی خوب باشد و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم، چون در چهار هفته گذشته زحمات زیادی کشیدند. به ویژه بعد از اتفاقاتی که برای تیم ما افتاد شاید کمتر تیمی بود که می‌توانست برگردد. بعد از لطف خدا و ائمه با تلاش بچه‌ها و مجموعه باشگاه توانستیم تا حدودی خودمان را بازیابی کنیم. نتایج خوبی در چهار بازی گذشته گرفتیم و یک مقدار شرایط‌مان بهتر شده است. در چند روز گذشته یک مقدار روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم و امیدوارم بازیکنان فردا دستورات تاکتیکی را به خوبی انجام دهند، نظم و ساختار دفاعی‌مان را به خوبی رعایت کنیم و از موقعیت‌های گل به خوبی استفاده کنیم.

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش در بازی فردا گفت: خدا را شکر برای بازی فردا همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و بازیکن محروم و مصدومی نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها