استقلال بیشتر از همیشه به قهرمانی نزدیک است

صیادمنش: مقایسه با محمد صلاح باعث افتخار من است

تا جایی که وقت داشته باشم لیگ ایران را دنبال می‌کنم. استقلال وضعیت خوبی دارد و بیشتر از همیشه به قهرمانی نزدیک است.

صیادمنش: مقایسه با محمد صلاح باعث افتخار من است

مهاجم ایرانی باشگاه هال‌سیتی انگلیس تاکید کرد که از مقایسه‌اش با محمد صلاح مهاجم مطرح باشگاه لیورپول احساس غرور می‌کند.

اللهیار صیادمنش در گفت‌وگو با مستقل آنلاین، در خصوص وضعیت خودش در هال‌سیتی و اینکه در آخرین بازی تیمش برای دقایقی به میدان رفت، گفت: من درگیر یک مصدومیت نسبتا سخت بودم ولی خدا را شکر که در آخرین بازی به میدان رفتم. البته ما بازی را باختیم و این ناراحت کننده بود ولی امیدوارم در بازی‌های بعدی خودم و تیم شرایط بهتری را تجربه کنیم.

صیادمنش در خصوص اینکه برخی رسانه‌ها در انگلیس این بازیکن را با محمد صلاح مقایسه کرده‌اند، عنوان کرد: این موضوع باعث افتخار من است و احساس غرور می‌کنم ولی دوست دارم طوری پیشرفت کنم که من را فقط با عملکرد خوب خودم بشناسند.

مهاجم ایرانی هال‌سیتی در خصوص تجربه حضور در فوتبال انگلیس تصریح کرد: اینجا مردم عاشق و دیوانه فوتبال هستند و احساس می‌کنم بازی در انگلیس با تمام لیگ‌های اروپایی متفاوت باشد. از اینکه فوتبال انگلیس را انتخاب کردم خوشحالم و تمام هدفم این است که در هال‌سیتی بدرخشم و پیشرفت کنم.

مهاجم سابق استقلال در خصوص شرایط خوب این تیم در لیگ برتر ایران گفت: تا جایی که وقت داشته باشم لیگ ایران را دنبال می‌کنم. استقلال وضعیت خوبی دارد و بیشتر از همیشه به قهرمانی نزدیک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها