تلاش می‌کنیم تا پدیده سقوط نکند

رابط: حضور در لیست مازاد استقلال باعث تعجبم شد

رابط: حضور در لیست مازاد استقلال باعث تعجبم شد

فردین رابط که نیم‌فصل از استقلال به پدیده مشهد رفته است، یکی از سه بازیکنی است که دقیقه ۹۰ از همراهی تیم پدیده در دیدار عصر روز گذشته با مس رفسنجان  بازماند

به گزارش مستقل آنلاین، رابط در این خصوص گفت: «داشتیم گرم می‌کردیم تا بازی شروع شود که به ما اطلاع دادند نمی‌توانیم تیم را همراهی کنیم و در لحظه آخر ما را بیرون آوردند و به همین دلیل دست کادرفنی روی نیمکت هم خالی شد. خیلی آماده بودم و برای حضور در میدان لحظه شماری می‌کردم اما کارت بازی ما صادر نشد.»

وی ادامه داد: «مس رفسنجان در این دیدار عملکرد خوبی نداشت و ما می‌توانستیم این تیم را شکست بدهیم، در لحظاتی از بازی چند موقعیت مناسب را خراب کردیم و بدشانسی آوردیم اما آنها سوار بازی شدند و دو گل زدند. متاسفانه در گام اول در نیم‌فصل دوم درحالی که مستحق شکست نبودیم باختیم اما برای دیدارهای آینده خیلی امیدوار هستیم.»

رابط درباره وضعیت خودش گفت: «از شرایط خوبی برخوردار هستم و خدا را شکر می‌توانم اینجا با صلاحدید کادرفنی در ترکیب ثابت بازی کنم. به مشهد آمدم تا خودم را ثابت کنم و ا‌ن‌شاءالله در نیم‌فصل دوم به اهدافی که دارم برسم ضمن اینکه بتوانیم به پدیده هم کمک کنیم تا سقوط نکند، ا‌ن‌شاءالله در ادامه هم با قدرت به استقلال برمی‌گردم.»

رابط که از تیم‌های دیگر داخلی و خارجی ازجمله سوئد هم پیشنهاد داشت گفت: «باشگاه استقلال رضایت نداد که به سوئد بروم و من هم به خاطر حرف‌های سردار آجرلو کوتاه آمدم و به مشهد رفتم. البته این انتقال قرضی انجام شد اما از آنجایی که دو بار پیاپی قرضی منتقل شده‌ام در پایان فصل باید به استقلال برگردم یا دیگر قطعی از این تیم جدا شوم. از هواداران خونگرم و بامحبت استقلال ممنونم که همیشه من را حمایت کردند و امیدوارم بتوانم یک روز لطف آنها را جبران کنم. از روزی که به استقلال آمدم همیشه حمایتم کردند، در هر صورت فوتبالیست به هر تیمی می‌رود دوست دارد بازی کند و این طبیعی است از بازی نکردن، هر فوتبالیستی ناراحت شود اما باتوجه به اینکه در پیش‌فصل خوب کار کردم و در بیشتر بازی‌های دوستانه گل زدم توقع داشتم که به من هم بازی برسد و مثل جوان‌های دیگر بازی کنم اما به همه بازی رسید ولی حتی یک دقیقه هم به من فرصت بازی نرسید و زمانی هم که در لیست خروج قرار گرفتم این موضوع بیشتر باعث تعجبم شد اما در هر صورت فوتبال است و این مسائل ناراحتی ندارد و ا‌ن‌شاءالله درمشهد بتوانم خودی نشان بدهم تا با قدرت به استقلال برگردم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها