بازی با آلومینیوم ضعیف‌ترین نمایش تاریخ پرسپولیس بود/

ابراهیمی: این بلا سر پروین هم آمد و بعد از ۵ قهرمانی «هو» شد

برای اینکه متوجه شویم چرا امسال پرسپولیس از قهرمانی دور شده، باید از کادر فنی و مدیریت باشگاه توضیح بخواهیم که چه اتفاقی رخ داده است.

ابراهیمی: این بلا سر پروین هم آمد و بعد از ۵ قهرمانی «هو» شد

مربی پیشین پرسپولیس با مقایسه شرایط کنونی این تیم با دوران سرمربیگری علی پروین گفت: ما هم ۵ بار قهرمان ایران شدیم ولی در نهایت با «هو شدن» از تیم رفتیم.

ناصر ابراهیمی درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم و حذف از جام حذفی اظهار داشت: دلیل نمی‌شود که اگر پرسپولیس 5 دوره قهرمان شده حتماً امسال هم باید قهرمان شود. قهرمان شدن یک تیم به عوامل زیادی مربوط است که باید فراهم باشد. برای اینکه متوجه شویم چرا امسال پرسپولیس از قهرمانی دور شده، باید از کادر فنی و مدیریت باشگاه توضیح بخواهیم که چه اتفاقی رخ داده است.

وی اضافه کرد: ما داخل باشگاه نیستم که دقیق بدانیم چه اتفاقاتی رخ داده و چه مشکلاتی وجود داشته ولی می‌دانم این بلایی که الان سر تیم آمده دقیقاً سر من و علی پروین هم آمد و تاریخ تکرار شد. ما نیز از سال 77 تا 82 پنج بار قهرمان لیگ شدیم و در جام حذفی هم مقام آوردیم و سوم آسیا شدیم ولی در نهایت با «هو شدن» از پرسپولیس رفتیم. آن زمان تغییر مدیریت منجر به این اتفاق شد و الان نیز تقریباً همین اتفاق رخ داده است. عابدینی آن زمان مدیرعامل باشگاه بود و بازیکنان زیادی را مثل علی دایی و کریم باقری به اروپا فرستاد ولی تغییر مدیریت منجر به افت تیم شد. اکنون نیز یکی باید پاسخ دهد که چرا در فاصله فروردین تا اسفند 1400 پرسپولیس پنج مدیرعامل عوض کرده است؟

مربی پیشین پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در بازی با آلومینیوم عنوان کرد: این مسابقه ضعیف‌ترین بازی تاریخ پرسپولیس بود. تیم در این بازی اصلاً دفاع نداشت. دفاع از زمانی توپ از دست می‌‌رود شروع می‌شود ولی این اتفاق در پرسپولیس رخ نداد. نه هافبک‌ها درست پاس می‌دادند و نه مهاجمان انگیزه لازم برای گلزنی داشتند. تیم حریف اما انگیزه بالایی داشت و با قدرت کار کرد. آلومینیوم با این روند به گربه سیاه پرسپولیس تبدیل شده است.

ابراهیمی درباره دلایل افت پرسپولیس در این فصل گفت: بازیکنان زیادی از تیم جدا شدند و دست گل‌محمدی خالی بود. مثل این است که به اسکوچیچ گفته شود باید تیم ملی را قهرمان جام جهانی کند. ساختار باشگاهداری ما در ایران و مخصوصاً پرسپولیس و استقلال ایرادهای اساسی دارد و عدم ثبات مدیریت و دخالت‌های دولتی اجازه تداوم رشد را به باشگاه‌ها نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه از باشگاهی که 200 میلیارد تومان بدهی دارد و مدیرعاملش دو ما یک بار عوض می‌شود نمی‌توان انتظار بیشتری داشت، یادآور شد: با این وضعیت و این بازیکنان رتبه دوم لیگ هم شاهکار است. درد پرسپولیس، درد مدیریت فوتبال در کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها