غیبت 4 بازیکن پرسپولیس برابر هوادار

باید دید یحیی گل محمدی و تیمش قادر خواهند بود اولین جدال سال جدید را به سود خود به پایان برسانند یا خیر.

غیبت 4 بازیکن پرسپولیس برابر هوادار

پرسپولیس که آخرین بازی سال گذشته را با توقف مقابل استقلال و تداوم فاصله 6 امتیازی با صدر به پایان رساند، اکنون برای زنده نگه داشتن امیدهایش چشم به جدال با هوادار تهران دوخته است.

یحیی گل محمدی اما برای این بازی حساس چهار بازیکن تیمش را در اختیار نخواهد داشت؛ وحید امیری مهمترین غایب پرسپولیس در این بازی خواهد بود که بعد از اینکه دیدار پایانی تیم ملی مقابل لبنان را از دست داد، در این بازی نیز غایب خواهد بود.

سیدجلال حسینی نیز دیگر غایب پرسپولیس برای این بازی خواهد بود و کاپیتان سرخپوشان نیز اولین جدال این تیم در سال جدید را از دست داده و قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. سیامک نعمتی نیز که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته و بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به تمرینات بازگشته، در این بازی در لیست تیم نخواهد بود. حامد لک نیز دیگر غایب قطعی پرسپولیس خواهد بود. دروازه بان پرسپولیس که فصل پرانتقادی را پشت سر می گذارد، بعد از گل عجیبی که در جدال با تیم المپیک دریافت کرد، با انتقاد یحیی گل محمدی مواجه شد که در این فعل و انفعال بحث هایی شکل گرفت که منجر به تنبیه انضباطی این دروازه بان شده است.

پرسپولیس بدون این چهار بازیکن خود را مهیای جدال با تیم هوادار خواهد کرد و باید دید یحیی گل محمدی و تیمش قادر خواهند بود اولین جدال سال جدید را به سود خود به پایان برسانند یا خیر.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها