مجیدی: بازیکنانم شایسته‌ترین برای قهرمانی هستند و با تمام قوا به مصاف نساجی می‌رویم

در جلسه روز گذشته به بازیکنان گفتم پرسپولیس سخت‌ترین رقیب ما برای قهرمانی در لیگ برتر است.

مجیدی: بازیکنانم شایسته‌ترین برای قهرمانی هستند و با تمام قوا به مصاف نساجی می‌رویم

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: در ابتدا درگذشت بیت‌الله خندان خبرنگار قدیمی را تسلیت می‌گویم. از سال 76 که به استقلال آمدم، ایشان را می‌شناختم که یک خبرنگار تمام استقلالی بود. به خاطر دارم سال 1376 که مرحوم حجازی سرمربی استقلال بود در آبادان دقیقه 90 گل زدم. آقای خندان در فرودگاه به پشتم زد و گفت دمت گرم مجیدی! این کلمه‌اش 20 سال با من همراه بود و هر زمان این را می‌گفت من را به خاطرات جوانی‌ام در استقلال می‌برد. او خبرنگار تمام استقلالی بود که همیشه با دلش قلم زد و صلاح تیم را می‌خواست. آقای خندان، دمت گرم و روحت شاد.

وی در مورد بازی استقلال برابر نساجی تصریح کرد: اگر بحث فنی را کنار بگذاریم، قائمشهر شهر پدری من است و علاقه خاصی به تیم نساجی دارم. به خاطر دارم یکی از بازی‌های نساجی را به همراه پسرعمویم و پدرم دیدم، دیداری که اسطوره نساجی یعنی نادر دست‌نشان سرمربی‌اش بود و خاطرات خوبی از این تیم دارم. خوشحالم نساجی تیمی شده که در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است. اگر مسئولان کمی به تیم نساجی توجه کنند تا این تیم بازی‌های خانگی‌اش را مقابل هواداران پرشور خود برگزار کند، خیلی بهتر از این نتیجه می‌گیرد. نساجی را این فصل تیم خوبی دیدم. کلاً تیم‌های ساکت الهامی سخت می‌بازند. اگر بازی رفت را فاکتور بگیریم در دیدار برگشت موقعیت‌های زیادی داشتیم، در عین حال هم می‌توانستیم بازنده باشیم. برای اینکه پیروز بازی فردا شویم باید با حداقل اشتباه بازی کنیم. در جام حذفی جایی برای اشتباه نیست و اگر اشتباه کنیم زمانی برای جبران نخواهیم داشت.

مجیدی در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد فردا به یکسری بازیکنان ذخیره و جوان فرصت بازی خواهد داد، گفت: خیر، به هیچ عنوان. بازی فردا بسیار مهم است و با تمام قوا بازی خواهیم کرد. ما دنبال پیروزی هستیم و صعود به نیمه نهایی هستیم.

سرمربی تیم استقلال در مورد بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها یادآور شد: دوست دارم استادیوم پر شود، ولی اینکه چه تعداد تماشاگر بیاید، در حیطه کاری من نیست و مسئولان باید پاسخ بدهند.

«بازی در لیگ با نساجی چقدر با جام حذفی متفاوت است؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. این بازی مساوی ندارد و هر دو تیم محتاط بازی خواهند کرد. با شناختی که از نساجی دارم فکر کنم بازی فردای‌مان با این تیم پرگل شود.

مجیدی درباره اینکه زمین تمرینات تیمش به مجموعه انقلاب انتقال داده شده است، خاطرنشان کرد: فکر کنم تا پایان فصل در مجموعه انقلاب تمرین کنیم. از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که این شرایط را فراهم کردند. بازیکنان از تمرین در مجموعه انقلاب راضی بودند و تا پایان فصل در این زمین تمرین خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که تیمش چقدر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر را دارد، گفت: در کنفرانس‌های قبلی گفتم از نظر من، بازیکنان استقلال شایسته‌ترین برای قهرمانی هستند. مهمترین فاکتور تیم من همدلی است و فرقی نمی‌کند چه بازیکنی بازی کند. به نیمکت من نگاه کنید هر بازیکنی وارد زمین می‌شود با جان و دل بازی می‌کند. این نکته (همدلی) را روی بازیکنان کار کرده بودم. ما شرایط قهرمانی را داریم، ولی برای رسیدن به آن کار سختی خواهیم داشت. در جلسه روز گذشته به بازیکنان گفتم پرسپولیس سخت‌ترین رقیب ما برای قهرمانی در لیگ برتر است. در جام حذفی نیز تمام تمرکزمان را می‌گذاریم که نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد آرای کمیته انضباطی درباره اتفاقات دربی 98 و همچنین بازی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: به رأی کمیته انضباطی احترام می‌گذارم. نمی‌دانم کدام صحنه را لحاظ کردند، ولی به این رأی (بازی با گل‌گهر) احترام می‌گذارم.

مجیدی در واکنش به اینکه محمدحسین مرادمند در صفحه شخصی‌اش بازگشت به استقلال را تکذیب کرده است، گفت: در مورد این مسئله هر نکته‌ای باشد از طریق سایت باشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها