حضور بازیکن گابنی گل‌گهر در ایران قانونی شد

این بازیکن گابنی با گل‌گهر قرارداد سه ساله دارد و در حال حاضر با قراردادی قرضی به مدت ۶ ماه در عضویت استقلال تاجیکستان قرار دارد.


حضور بازیکن گابنی گل‌گهر در ایران قانونی شد

ازیکن گابنی گل‌گهر پس از بازی مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا، می‌تواند به صورت قانونی در لیگ برتر ایران بازی کند.

به گزارش ایسنا، استقلال تاجیکستان جمعه شب در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. نکته حائز اهمیت این دیدار، حضور اریک باگناما بوکوم، بازیکن گابنی گل‌گهر بود که برای ۹۰ دقیقه برای استقلال تاجیکستان به میدان رفت.

حضور اریک بوکوم در دیدار مقابل الریان از این جهت اهمیت پیدا می‌کند که او براساس دستورالعمل جذب بازیکن و مربی خارجی، دیگر مشکلی بابت حضور در لیگ برتر ایران ندارد و می‌تواند پس از پایان قرارداد قرضی‌اش با استقلال تاجیکستان، برای گل‌گهر در لیگ برتر به میدان برود.

براساس دستورالعمل جذب بازیکن و مربی خارجی، اگر بازیکنی در بالاترین سطح مسابقات لیگ‌های قاره‌ای فصل گذشته و جاری بازی کرده باشد، می‌تواند در لیگ برتر ایران بازی کند. حضور اریک باگناما بوکوم در فصل آینده لیگ ایران هم با این قسمت از دستورالعمل قانونی شده است. این بازیکن گابنی با گل‌گهر قرارداد سه ساله دارد و در حال حاضر با قراردادی قرضی به مدت ۶ ماه در عضویت استقلال تاجیکستان قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها