انتظاری: استقلال هنوز به روزهای بارانی نخورده است

اگر استقلال در دو بازی نتیجه نگیرد باید دید چه شرایطی پیدا خواهد کرد.

انتظاری: استقلال هنوز به روزهای بارانی نخورده است

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که حامد لک با ادامه روند پر فراز و نشیب خود، جایگاهش را در ترکیب ثابت این تیم از دست خواهد داد. 

سهراب انتظاری در خصوص اختلاف 5امتیازی پرسپولیس با تیم صدرنشین لیگ برتر و این‌که آیا این موضوع کار پرسپولیس را برای قهرمانی سخت نخواهد کرد، گفت: پرسپولیس در بازی‌های گذشته از لحاظ امتیازگیری روند مثبتی داشت و این را هم باید در نظر گرفت که بازی با گل‌گهر در سیرجان برای هر تیمی سخت است و پرسپولیس نتیجه بدی در این بازی نگرفت. من معتقدم که در بازی‌های آینده کار استقلال نسبت به پرسپولیس سخت‌تر است و حتی الآن هم می‌گویم که پرسپولیس 90 درصد مدعی اول قهرمانی است.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید بازی خودش را انجام دهد و نباید توجهی به نتایج استقلال داشته باشد، از طرفی باید بگویم که استقلال هنوز به روزهای بارانی نخورده است و هر تیمی در لیگ با افت مقطعی مواجه خواهد شد. اگر استقلال در دو بازی نتیجه نگیرد باید دید چه شرایطی پیدا خواهد کرد.

انتظاری با مهم توصیف کردن دربی پایتخت تصریح کرد: قطعاً این بازی نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس دارد. پرسپولیس برای این بازی انگیزه دارد و به‌خوبی می‌داند که باید 3 امتیاز را بگیرد، اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد کار پرسپولیس برای قهرمان شدن سخت خواهد شد.

مهاجم پیشین سرخ‌پوشان در خصوص عملکرد نه‌چندان خوب حامد لک خاطرنشان کرد: لک جزو گلرهای خوب لیگ ایران است و روزهای درخشانی هم در پرسپولیس داشته ولی نمی‌دانم چرا امسال این‌قدر فراز و نشیب داشته است. لک با ادامه این روند پر فراز و نشیب جایگاهش را در ترکیب ثابت از دست خواهد داد، این در حالی است که حضور گوهری در پرسپولیس هم می‌تواند یک تهدید برای لک باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها