محرمی: دوست دارم پرسپولیس با گل تمیروف برنده دربی شود

پیش‌بینی سخت است و نمی‌دانم پرسپولیس با چه ترکیبی بازی خواهد کرد، ولی امیدوارم پرسپولیس با گل تمیروف دربی را ببرد.

محرمی: دوست دارم پرسپولیس با گل تمیروف برنده دربی شود

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد سرخپوشان در بازی روز پنجشنبه مقابل استقلال با گل مهاجم ازبکستانی پیروز شوند. 

مجتبی محرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دربی روز پنجشنبه گفت: بازی حساسی است خصوصاً برای پرسپولیس که نیاز مبرمی به برد دارد. در تمام کشورهای دنیا بازی‌ها با حضور هواداران برگزار می‌شود، ولی در ایران اینطور نیست. اگر تماشاگران در ورزشگاه حاضر شوند قطعاً جذابیت بازی بیشتر می‌شود، ولی به هر حال امیدوارم شاهد بازی تماشاگرپسندی باشیم و آنهایی که بازی را می‌بینند، لذت ببرند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس با توجه با اختلاف امتیاز با استقلال باید در دربی برنده شود و اگر این اتفاق نیفتد کار شاگردان گل‌محمدی برای قهرمانی خیلی سخت خواهد شد.

محرمی راجع به وضعیت فنی تیم فوتبال استقلال نیز اظهار داشت: استقلال تیم خوب و سرحالی است که جوان‌های خوبی دارد. آنها در دفاع شرایط خوبی دارند و بردهای یک بر صفر را به خوبی کسب می‌کنند. با این حال امیدوارم پرسپولیس برنده دربی شود.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی روز پنجشنبه را اینطور بیان کرد: پیش‌بینی سخت است و نمی‌دانم پرسپولیس با چه ترکیبی بازی خواهد کرد، ولی امیدوارم پرسپولیس با گل تمیروف دربی را ببرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها