نتیجه گرفتن از زیبا بازی کردن مهمتر است

روشن: استقلال باید به فکر تمدید قراردادهای بازیکنان باشد

اگر تیم خوب بازی کند و نتیجه نگیرد خوب است؟ نتیجه گرفتن قطعا مهمتر از زیبا بازی کردن است و امیدوارم استقلال در آینده زیبا هم بازی کند.

روشن: استقلال باید به فکر تمدید قراردادهای بازیکنان باشد

پیشکسوت استقلال مدعی شد که مدیران این باشگاه باید به فکر تمدید قرارداد بازیکنان برای فصل آینده باشند.

حسن روشن در گفت‌وگو با lمستقل آنلاین، در خصوص نتایج خوب استقلال در لیگ برتر و صدرنشینی این تیم گفت: خوشبختنانه امسال همه چیز برای استقلال خوب پیش می‌رود و امسال سال استقلال است. با وجود برخی ناملایمتی‌ها استقلال خوب نتیجه گرفته و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

وی در ارتباط با اینکه آیا می‌توان قهرمانی استقلال در لیگ امسال را قطعی دانست، عنوان کرد: چیزی مشخص نیست و پیش‌بینی هم سخت است ولی وقتی استقلال اینقدر خوب نتیجه گرفته باید این روند را ادامه داده و قهرمان شود. استقلال باید در این فصل قهرمان شود.

روشن در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به اهمیت حفظ این بازیکنان خاطرنشان کرد: فصل رو به اتمام است و برای استقلال این مهم است که اسکلت اصلی‌اش را حفظ کند. مدیران باشگاه باید به فکر تمدید قرارداد بازیکنان برای فصل آینده باشند.

پیشکسوت استقلال در خصوص نقش فرهاد مجیدی در موفقیت‌های این فصل استقلال گفت: وقتی یک تیم نتیجه می‌گیرد قطعا نقش سرمربی هم مهم است. مجیدی به خوبی استقلال را مدیریت کرده و امیدوارم این روند را ادامه دهد.

روشن در مورد برخی انتقادها مبنی بر زیبا بازی نکردن استقلال تصریح کرد: اگر تیم خوب بازی کند و نتیجه نگیرد خوب است؟ نتیجه گرفتن قطعا مهمتر از زیبا بازی کردن است و امیدوارم استقلال در آینده زیبا هم بازی کند.

وی در ارتباط با بحث خدمت سربازی مرادمند و یزدانی گفت: اگر قرار بود آنها وسط فصل به سربازی بروند از ابتدای فصل نباید اجازه می‌دادند که در استقلال بازی کنند. حالا ولی شرایط فرق دارد و باید وضعیت این دو بازیکن و همه سربازهای لیگ را در نظر گرفت. باید مسئولان کاری کنند که همه مشمولان لیگ برتر، در پایان فصل سرباز شوند و در وسط فصل انجام این کار چندان خوب نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها