سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد + جزئیات

​زمان قرعه کشی و آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد و ایران همچنان با سهمیه ۲+۲ در این رقابت ها حضور پیدا می کند.

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد + جزئیات

​زمان قرعه کشی و آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد و ایران همچنان با سهمیه ۲+۲ در این رقابت ها حضور پیدا می کند. سلطان المهوس خبرنگار سعودی خبر داد قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ قرار است در ماه ژانویه ۲۰۲۱(دی ماه) برگزار شود تا تیم ها رقبای خود را بشناسند.

این رقابت ها طبق اعلام سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا از این دوره رقابت ها با حضور ۴۰ تیم برگزار خواهد شد. همچنین به احتمال قوی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ از ماه آپریل( فروردین ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد. همچنین قرار است این مسابقات مثل سال گذشته به صورت متمرکز برگزار شود.

پرونده لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ شب گذشته با پیروزی و قهرمانی اولسان هیوندای کره جنوبی مقابل پرسپولیس بسته شد. سهمیه ایران در این مسابقات مثل سال گذشته ۲+۲ است.

استقلال و فولاد خوزستان رقبای خود را در پلی آف شناختند و قرار است به ترتیب به مصاف العین و الوحده امارات بروند. پرسپولیس و تراکتور باید منتظر قرعه کشی باشند تا رقبایشان مشخص شود.

 

منبع: خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها