بازیکن جنجالی سپاهان : کار بسیار زشتی کردم! +عکس

بازیکن جنجالی سپاهان در دیدار برابر پرسپولیس اشتباه خود را رسماً پذیرفت.

بازیکن جنجالی سپاهان : کار بسیار زشتی کردم! +عکس

سعید آقایی بازیکن توانمند سپاهان که پس از دیدار برابر پرسپولیس و پیروزی برابر این تیم، تصویری جنجالی در تمسخر پرسپولیس را در صفحۀ رسمی اینستاگرامش منتشر کرد و پس از آن شایعۀ حضورش در استقلال منتشر شد، رسماً اذعان داشت که کارش اشتباه بوده است.

آقایی در این باره گفت: یلی کار زشتی بود. خیلی هم به من فحش دادند. شما من را می شناسید ولی هیچ عکس العملی نشان ندادم. این کار بدی بود و اشتباه و متاسفانه به نام من خورد. حالا همینجا به شما قول می دهم که پس از پایان قراردادم، حالا چه در سپاهان بمانم و چه به استقلال بروم، به طور کامل و با سند و مدرک در این مورد صحبت کنم و توضیح بدهم.

 
به قرآن اصلا در ذهنم حضور در استقلال نبود.اصلا آن زمان هفته پنجم لیگ بود و بازی استقلال هفته فکر می کنم یازدهم یا داوزدهم بود و پیشنهادی از استقلال در کار نبود. من پیشنهاد از استقلال را بعد از بازی 2 بر 2 در ورزشگاه نقش جهان گرفتم که آقای استراماچونی از بازی من خوشش آمده بود و با مدیر برنامه هایم در این مورد صحبت کردند. آن کار اصلا ناخواسته بود و بعد از اینکه تیمم را انتخاب کردم می نشینیم و با سند و مدرک در این مورد صحبت می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها