صالحی امیری: حضورم در فدراسیون فوتبال مزاح رسانه‌ای است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بحث‌ حضور من در فدراسیون فوتبال مزاح رسانه‌ای است و من 4 سال به کمیته ملی المپیک تعهد اخلاقی دارم.

صالحی امیری: حضورم در فدراسیون فوتبال مزاح رسانه‌ای است

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بدرقه کاروان اسکی اعزامی ایران به المپیک جوانان ۲۰۲۰ اظهار داشت: رشته اسکی مفرح و با نشاط است و یک ورزش خانوادگی به شمار می‌رود. سیاست وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون توسعه اسکی است ما باید از این رشته حمایت کنیم و اسکی را توسعه دهیم. 

وی افزود: مقدمات کار برای اعزام ورزشکاران انجام شده است. این تیم با انگیزه آماده می‌شود اما هدف از اعزام کسب تجربه است ما نباید انتظار خاصی از ورزشکاران و فدراسیون داشته باشیم. باید بسترهای لازم برای توسعه این رشته فراهم شود، ما می‌توانیم برای بازی‌های ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۸ انتظار سکو از اسکی داشته باشیم.

صالحی امیری در پاسخ به این سوال که شما امروز جلسه ای با وزیر ورزش داشتید آیا این جلسه در خصوص اتفاقات فوتبال و استعفای مهدی تاج بود، عنوان کرد: در خصوص فوتبال بحثی نداشتیم. جلسه من با وزیر برای کارهای جاری است که یکی از آنها مربوط به آمادگی تیم‌ها برای المپیک بود. بحثی هم درباره اسکی داشتیم در ادامه از یکی از ورزشگاه‌ها بازدید کردیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه فکر می‌کنید استعفای تاج به برنامه‌های تیم فوتبال المپیک هم تاثیر بگذارد، تصریح کرد: من با آقای استیلی شب گذشته و امروز صحبت‌هایی داشتم. قرار است مراسم بدرقه چهارشنبه برگزار شود. سه نکته را باید درباره تیم امید یادآوری کنم؛ اول اینکه این تیم نیاز داشت بازیکنانش را از باشگاه‌ها بگیرد که در این خصوص مشکلاتی وجود داشت و انسجام تیمی فراهم نشد.

صالحی‌امیری ادامه داد: استیلی و کادر فنی تلاش کردند آمادگی ایجاد شود. نکته دوم اینکه ازبکستان، چین و کره جنوبی حریفان جدی ما هستند که برای عبور از آنها کار سختی داریم اما کاملاً امیدواریم صعود کنیم تا پس از نیم قرن کام ملت شیرین شود. منابع مالی و بودجه موضوع دیگری بود که در این خصوص جلسات مشترکی برگزار کردیم و تعهد شد نیازهای مالی تیم امید فراهم شود. وزارت ورزش یک میلیارد کمک کرد ما و فدراسیون فوتبال کمک هایی را به تیم امید خواهیم داشت تا تیم بدون دغدغه اعزام شود.

صالحی امیری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده شده شما برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد خواهید شد، تصریح کرد: اینها مزاح رسانه ای است، جدی نگیرید. من تعهد اخلاقی دارم ۴ سال در کمیته ملی المپیک باشم که دو سال آن گذشته است من بر اساس برنامه حاضر شده و هیچ برنامه دیگری جز کمک به فدراسیون‌ها نداریم.

وی همچنین درباره سفر به لوزان با وزیر ورزش گفت: پیام روشن این است که در ایران وفاق وجود دارد این یک حرکت نو است و تلاش می‌کنیم تا کمک‌های لازم را بگیریم و موانع را در مسیر فدراسیون‌ها برطرف کنیم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها