فرکی: گل محمدی علاقه‌مندان زیادی را به استادیوم کشانده است

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: سرمربی شهرخودرو علاقه‌مندان زیادی را به استادیوم‌های فوتبال کشانده است.

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرخودروی مشهد اظهار داشت: بعد از دیدار مقابل سپاهان ۳ سفر پشت سر هم داشتیم و هرطور که فرکش را می‌کنیم این شرایط برای تیمی که در میانه جدول قرار دارد  و باید با این وضع آلودگی هوا و بارندگی‌های مقطعی ریکاوری کند، بسیار دشوار است.

فرکی افزود: گلایه ها راه به جایی ندارد و مجبوریم سکوت کنیم. در کل تیم با انگیزه‌ای داریم و به چیزی که حقمان بوده است در طول نیم فصل فصل نرسیدیم. با تمام شرایط سختی که داریم، باید با شهرخودرویی که صدرنشینی را تجربه کرده است، بازی کنیم. در دو فصلی که گل‌محمدی با شهر خودرو همکاری کرده، علاقه‌مندان زیادی را به ورزشگاه کشانده است. شهر خودرو بازی زیبایی ارائه می‌دهد. فردا به‌دنبال کسب نتیجه هستیم و نشان دادیم برای هیچ حریفی تیم دست و پا بسته‌ای نبوده‌ایم.

فرکی در مورد بازیکنان محروم یا مصدوم تیمش برای بازی فردا مقابل شهرخودرو عنوان کرد: فعلا با ۱۵ بازیکن دنبال کردیم و برای فردا مصدوم و محروم نداریم.

او همچنین در مورد جدایی احتمالی بازیکنانش  عنوان کرد: اگر با بازیکنانم صحبتی شده مطمئنا نتیجه‌ای نداشته اس. البته ما نیز به طور قانونی مذاکراتی را با بازیکنان مدنظرمان انجام داده ایم،   اما حالا زمان مناسبی نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها