سولسشایر: کسی که با هدف تیم هم‌مسیر نباشد، بازی نخواهد کرد

اولگنار سولسشایر تأکید کرد، هر بازیکنانی با هدف تیم هم‌مسیر نباشد جایی در ترکیب شیاطین سرخ نخواهد داشت.

سولسشایر: کسی که با هدف تیم هم‌مسیر نباشد، بازی نخواهد کرد

اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اورتون از بازیکنان خود خواست رقیب را جدی بگیرند و بهترین بازی‌شان را انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد درباره رکورد جالب این باشگاه اظهار داشت: چهار هزارمین بازی متوالی با داشتن حداقل یک بازیکن آکادمی در ترکیب اصلی، رکوردی افتخارآمیز است. این باشگاه بر مبنای اعتماد به بازیکنان بومی و محصولات آکادمی باشگاه بنا شده است. به این رکورد افتخار می‌کنیم و می‌توانید ببینید عدد چهار هزار چه ارزشی برای بازیکنان آکادمی دارد. اولین باری که گرینوود را دیدم به یاد دارم. پسر هشت ساله‌ام در کلیف (زمین تمرین قدیمی منچستریونایتد) تمرین می‌کرد و میسون هم هفت ساله بود. میسون درخشید و با او عکس گرفتم. حالا اینجاست و با هم کار می‌کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: فصل قبل با اختلاف زیادی مقابل اورتون باختیم. ما آن روز به اندازه کافی در این رابطه حرف زدیم. اما امسال بارها گفتیم که دیگر آن تیم سابق نیستیم. تیمی داریم که برای جنگیدن و فوتبال بازی کردن آماده است. شاید خیلی از بازیکنان آن بازی هنوز در تیم حضور داشته باشند، اما ذهنیت تیم فرق می‌کند. حالا منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد. ‌جوانان تیم هر روز در تمرینات فرصت نشان دادن خودشان را دارند. راه میانبری وجود ندارد. کسی که با هدف تیم هم‌مسیر نباشد، اینجا بازی نخواهد کرد.

سولسشایر همچنین تأکید کرد: می‌خواهیم از بازی‌های خانگی امتیازهای لازم را کسب کنیم. می‌دانم تاریخ اورتون هفته گذشته با حضور دانکن فرگوسن ورق خورد. بازی قبلی رقیب‌مان را تماشا کردم. آنها روز سختی را برای ما رقم خواهند زد، اما  باید به تلاش ادامه بدهیم. خیلی عقب هستیم و موظفیم روند خوب فعلی را حفظ کنیم. هفته قبل خوب بود و  حالا به تاریخ پیوسته است. باید به فکر هفته پیش رو باشیم. 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها