سولسشایر: بازیکنان بزرگ مایل هستند به منچستریونایتد بیایند

اولگنار سولسشایر کماکان به بازگشت زودهنگام ستاره فرانسوی تیمش امیدوار است.

سولسشایر: بازیکنان بزرگ مایل هستند به منچستریونایتد بیایند

اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلکمار در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا ابراز امیدواری کرد پل پوگبای فرانسوی هر چه زودتر به میادین برگردد.

 سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: البته که نتایج خوب روی جو تیم تاثیر دارد اما دورنمای تیم تغییر زیادی نمی‌کند. نتایج نشان‌دهندهکیفیت تیم است اما ما هیچ‌وقت به کیفیت تیم شکی نداشتم. در مسیر درستی هستیم و هر روز بچه ها را می‌بینم  که به سختی با نگرش مثبت و کیفیت بالا تمرین می‌کنند. بنابراین نگران نبودم. برای برگشتن پوگبا هنوز خیلی زود است اما امیدوارم هر چه زودتر به میادین برگردد. البته ویدیچ آماده بازی است.  دالوت یک روز است که به تمرینات بازگشته و  بنابراین هنوز نمی‌تواند در بازی‌ها ظاهر شود.

 او در ادامه افزود: هواداران ما در جهان بهترین هستند. لحظات فوق العاده ای با آنها داشتیم. همیشه برخورد مثبتی با هواداران داشته‌ام و مطمئنم رابطه خوب ما تا همیشه خوب باقی می‌ماند. اگر شما می‌خواهید جام ببرید، ثبات بسیار مهم است. این تیم جوان باید یاد بگیرد وقتی حس خوبی ندارد، عملکرد خوبی رقم بزند. شما الزاما هر بار به زمین می‌روید، احساس خوبی ندارید. در بعضی از بازی‌ها  مطابق میل ظاهر نشدیم اما باید  پیشرفت کنیم و این بازیکنان جوان طی  2 سال آینده پیشرفت زیادی خواهند کرد. امیدوارم در ادامه فصل هم پیشرفت بالایی داشته باشند. از نظر فرم و مصدومیت‌ها، روزهای سختی را سپری کردیم. ما به فرد اعتماد داریم و بازیکنان تیم هم کاملا به او اعتماد دارند. همه چیز به خاطر تلاش خودش است زیرا اخیرا واقعا به سختی کار کرده. او به خاطر مصدومیت پوگبا شانس بازی پیدا کرد و فکر می‌کنم به خوبی از شانس خودش استفاده کرد. از اوج گرفتن او خیلی خوشحال هستیم و امیدوارم شرایط همین‌گونه ادامه داشته باشد.شاید مدیربرنامه‌ها مایل به اعتراف نباشند اما بازیکنان بزرگ دوست دارند به اینجا بیایند. من با مدیربرنامه‌ها زیاد صحبت نمی‌کنم. منچستریونایتد بزرگترین و بهترین باشگاه جهان است و مطمئنم بازیکنان زیادی در جهان می‌خواهند بخشی از این بازسازی دوباره ما باشند.بازیکنان و هواداران ما از فوتبال ما لذت می‌برند و بازیکنان حریف می‌خواهند بخشی از منچستریونایتد باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها