فونسکا: رتبه بیستم نشان‌دهنده وضعیت اسپال نیست

پائولو فونسکا خطرات رقیب رده بیستمی را به بازیکنان تیمش یادآور شد.

فونسکا: رتبه بیستم نشان‌دهنده وضعیت اسپال نیست

پائولو فونسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل  اسپال در هفته جاری سری A ادعا کرد رقیب با وجود قرار گرفتن در رده بیستم می‌تواند مشکل‌ساز شود.

 سرمربی تیم فوتبال رم در این باره گفت: مایلم تیم من با رویکرد و نگرش مناسبی وارد این بازی شود. هرگز نباید اسپال را دستکم بگیریم. اگرچه اسپال در رتبه آخر جدول قرار دارد اما تیم بسیار خوبی است و   بخصوص در کارهای دفاعی بسیار منظم نشان می‌دهد. رقیب ما  می‌تواند شرایط را سخت کند. رتبه بیستم جدول، نشان دهنده کیفیت واقعی این تیم نیست. نمی‌خواهم در مورد بازی قبلی با وولفسبرگر صحبت کنم. اصلا از رویکرد تیم در آن بازی خوشم نیامد. با بازیکنان در مورد آن دیدار صحبت کردم و بهتر است دیگر به این موضوع نپردازیم. به نظرم در همه بازی‌های  این فصل غیر از دیدار با سامپدوریا و وولفسبرگر با ذهنیت مناسبی ظاهر شدیم. انتظار دارم بازیکنانم دوباره با نگرش صحیحی بازی کنند.

او در ادامه افزود: نمی‌خواهم  در مورد عملکرد هر یک از بازیکنان صحبت کنم. برخی از بازیکنان در بازی با وولفسبرگر شایستگی حضور در زمین را نداشتند اما غایبان زیادی داریم پس مجبور هستیم دوباره به تعدادی از آنها بازی بدهیم. اوندر باید از هر نظر پیشرفت کند و خودش هم این موضوع را می داند. از بین مرت چتین و ژوان ژسوس، یک نفر در کنار فازیو خط دفاعی رم را تشکیل می‌دهد. هنوز در این مورد تصمیم گیری نکرده‌ام.جاستین کلایورت طی چند روز اخیر با تیم تمرین کرد اما هنوز آمادگی کامل را در پاهای او حس نمی‌کنم. بنابراین برای بازی با اسپال دعوت نمی‌شود چون نمی‌خواهیم ریسک کنیم. لورنزو  پلگرینی در پست شماره 10، اهمیت زیادی برای ما دارد بنابراین اصلا به تغییر پست او فکر نمی‌کنم. آندره آ پتانیا بازیکن بسیار خوبی است و از نظر فیزیکی می‌تواند مشکلاتی برای خط دفاعی ما ایجاد کند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها