جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان بازی‌های روز نخست هفته

تیم فوتبال سپاهان با برتری مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر، بار دیگر به صدر جدول بازگشت و این جایگاه را از استقلال پس گرفت.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان بازی‌های روز نخست هفته

روز نخست از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری سه مسابقه به پایان رسید. دیدارهایی که با عبور تراکتور از روزهای بحرانی همراه بود و این تیم توانست پس از پنج هفته به پیروزی برسد و فولاد را در خانه شکست داد. تراکتور که دو بازی عقب افتاده دارد، با این پیروزی 21 امتیازی شد و در صورت پیروزی در بازی‌های عقب افتاده می‌تواند بازهم در جمع مدعیان قرار بگیرد.

دیدار نساجی مازندران و شهر خودرو نیز با تساوی به پایان رسید تا تیم مشهدی در چهارمین هفته پیاپی دور از پیروزی باشد. تیمی که به نظر می‌رسد با این تساوی و شکست‌ها کار سختی برای باقی ماندن میان مدعیان داشته باشد.

در آخرین دیدار روز نخست این هفته تیم مدعی سپاهان در خانه میزبان پیکان بود که موفق شد با شکست این تیم تهرانی، صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر را از استقلال 26 امتیازی پس بگیرد. سپاهان 28 امتیازی و موقتاً صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد تا منتظر برگزاری دیدارهای این هفته استقلال و پرسپولیس باشد که فردا برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها