اینتر چشم‌انتظار دست و دلبازی بارسلونا

در شب نخست دور آخر مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، اینتر برای صعود باید دست به کاری بزرگ بزند و بارسلونا را در میلان شکست دهد.

اینتر چشم‌انتظار دست و دلبازی بارسلونا

 در گروه ششم یا همان گروه مرگ، بارسلونا صعود به عنوان سرگروه را قطعی کرده و آخر شدن تیم خوب اسلاویاپراگ هم حتمی است اما جنگ  صعود بین بوروسیادورتموند و اینتر هم‌امتیاز است. در بازی رودررو وضعیت اینتر بهتر است، پس یک پیروزی خانگی مقابل بارسلونای از پیش صعود کرده، تیم کونته را به مرحله حذفی می‌برد.

اینتر فصل گذشته هم درست در شرایط مشابهی بود. آنها در گروه بارسلونا قرار داشتند و در روز آخر باید آیندهوون را می‌بردند. در آن زمان رقابت برای تیم دوم صعودکننده بین نرآتزوری و تاتنهام بود و هر 2 تیم با امتیازی مساوی پا به بازی آخر گذاشتند؛ با این تفاوت که برخلاف فصل جاری، اینتر در بازی رودررو برتری نداشت و تاتنهام از وضعیت بهتری برخودار بود. بارسلونا وظیفه خودش را انجام داد و تاتنهام را متوقف کرد. کافی بود اینتر پیروز می‌شد اما آنها مقابل آیندهوون حذف شده مساوی کردند و به خاطر نتایج رودررو حذف شدند! حالا این بار بارسلونا در هفته آخر با خود اینتر بازی دارد و برخلاف فصل قبل، تیم کونته نمی‌تواند آبی و اناری‌ها را به خاطر انتخاب ترکیبی از ذخیره‌ها برای بازی آخر مواخذه کند! اتفاقا از اظهارات والورده، سرمربی بارسلونا این‌گونه پیداست که قصد استراحت دادن به مسی و ستارگانش را دارد، البته باید در نظر داشت  حتی اگر بارسا با تمام ستارگانش هم به میدان بیاید، باز هم اینتر قدرت لازم برای برتری را دارد. 

صرفنظر از تساوی ابتدای هفته، تیم آماده کونته در نتیجه‌گیری هم درخشان عمل کرده است. مشکل تیم ایتالیایی، مصدومیت پرتعداد بازیکنان از  سنسی گرفته تا بارلا و گالیاردینی است؛ آنچه باعث می‌شود کونته بازیکنان ضعیف‌تر خودش را راهی میدان کند. در بازی همزمان هم دورتموند تازه اوج گرفته حتما باید اسلاویا را ببرد و امیدوار به امتیاز گرفتن بارسلونا از اینتر باشد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها